معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:

جوجه ریزی یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های کهگیلویه و بویراحمد

جوجه ریزی مرغداری‌های هرمزگان در مهرماه امسال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه بود که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
جوجه ریزی مرغداری‌های هرمزگان در مهرماه امسال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه بود که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۳۸۶۵۹۵

هرمزگان-جام جم انلاین-جوجه ریزی مرغداری‌های هرمزگان در مهرماه امسال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه بود که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در ۲۰ روز گذشته در آبانماه امسال ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌ها شده و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه به حدود ۲ میلیون قطعه جوجه برسد.

 

علیرضا زرگرنیا افزود: در هفت ماهه امسال بیش از ۱۱ میلیون ۳۱۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان داشتیم که ۲۰ هزار تن گوشت مرغ تولید شده است.

 

وی گفت: مشکلی در تامین نهاده‌های طیور وجود ندارد و مرغداران می‌توانند با ثبت نام در سامانه بازار گاه نهاده‌های مرغداری خود را تامین کنند.

 

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی افزود: پیگیری‌ها برای تحقق و تامین تسهیلات سرمایه در گردش برای واحد‌های مرغداری که مشکل نقدینگی دارند از محل اعتبارات در حال انجام است تا مشکلی در این حوزه مرغداران تهدید نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها