گفت‌وگو با سرکرده باند زورگیری

بعد از دستگیری فهمیدیم قاتل هستیم

حبس و دیه؛ تاوان قتل پسر با قیچی

مرد میانسال که از اعتیاد پسرش خسته شده بود، او را با ضربه‌های قیچی به قتل رساند. متهم در دادگاه به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۲۳۶
به گزارش جام جم آنلاین ، مدیر ساختمانی در حوالی میدان شهدای تهران، مرداد سال گذشته به بوی تعفنی که از خانه یکی از ساکنان به مشام می‌رسید مشکوک شد. چند ساعتی از این ماجرا گذشت، اما بوی تعفن بیشتر شد. همین باعث شد مدیر ساختمان احتمال دهد قتلی در این خانه رخ داده و با پلیس تماس بگیرد.

دقایقی بعد ماموران کلانتری شهدا در این ساختمان حاضر شدند و سراغ نادر ۶۰ ساله رفتند، اما او با دروغگویی سعی داشت ماموران را گمراه کند که موفق نشد. سرانجام در را به روی ماموران باز کرد و تیم پلیسی با جسد پسر او در حمام خانه روبه‌رو شدند. نادر ۶۰ ساله دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی به کشتن پسرش اعتراف کرد و گفت: «پسرم به موادمخدر اعتیاد پیدا کرده بود و هر کاری کردم حاضر به ترک اعتیادش نشد. آخرین بار سر همین موضوع درگیر شدیم و در اوج عصبانیت با قیچی چند ضربه به او زدم. پسرم بر اثر خونریزی جان باخت. جسدش را به حمام بردم و چهار روز در کنار او زندگی کردم تا این که همسایه‌ها شک کرده و ماجرا را به پلیس گزارش کردند.»

متهم در دادگاه کیفری محاکمه شد و در دفاع از خود گفت: «باور کنید قصد کشتن پسرم را نداشتم و در یک لحظه عصبانیت این قتل رقم خورد.» قضات متهم را به دیه و زندان محکوم کردند که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض کرده و خواستار بررسی سلامت روانی نادر شدند. با بررسی سلامت روانی متهم در پزشکی قانونی و تایید آن، نادر دوباره در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

مرد میانسال در این جلسه در دفاع از خود گفت: پسرم اعتیاد شدیدی به موادمخدر داشت و وسایل خانه را می‌فروخت و خرج اعتیادش می‌کرد. به همین دلیل بار‌ها با هم درگیر شده بودیم. آخرین بار هم در اوج عصبانیت او را با ضربه قیچی کشتم. در آن لحظه، حالت عادی نداشتم. پس از دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و او را به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها