مسابقه فرهنگی مرکز فرهنگ و هنر نیکان فردوس لیان بوشهر؛

کسب مقام اول استانی دلنوشته استاد خداداد رضائی

در نشست فرماندار دشتستان با فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مطرح شد؛

دشمن شناسی دانشجویان با اتکا به نگاه مقام معظم رهبری

فرماندار دشتستان : دانشجویان با اتکا به نگاه مقام معظم رهبری، دشمن شناسی نموده و همزمان تبیین و روشنگری کنند
کد خبر: ۱۳۸۳۷۵۱

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی فرماندار شهرستان، در نشست هم‌اندیشی فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان با تبیین شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران گفت :‌ امروز استکبار جهانی،‌ در تلاش است تا وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را بحرانی جلوه داده و با جنگ روانی و القاء نارضایتی در آحاد جامعه، بین نظام و مردم فاصله بیاندازند.

بنافی بیان داشت:  دشمن به دنبال شکست‌های متعدد در عرصه تقابل با ملت ایران، چه نظامی و اقتصادی ، ‌اینک بدنبال ایجاد گسست اجتماعی و القاء ناکارآمدی به عنوان راهبردی جدید علیه نظام اسلامی است.
وی ادامه داد:  امروز دشمنان ایران اسلامی با ضعیف نشان دادن نقاط قوت نظام و تأکید و تمرکز بر جنگ اقتصادی به دنبال انباشت نارضایتی در جامعه هستند و این در حالی است که حرکت رو به رشد نظام اسلامی با قدرت ادامه دارد.
ایشان همچنین ادامه داد: برخی عناصر خود فروخته همچون منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و اپوزسیون خارجی و تجزیه طلب‌ها با پول دولت های مرتجع منطقه‌ای با نقشه و برنامه‌ریزی آمریکا و سایر دولت‌های استکباری از هر ابزاری در فضای واقعی و مجازی برای تخریب باور مردم و اعتماد و اعتقاد آنان نسبت به نظام اسلامی با یکدیگر هم پیمان شده‌اند و این نشان از اضمحلال قدرت پوشالی نظامی آمریکا در مقابل ایران قدرتمند و مهربان است‌.
بنافی با اشاره به آیات قرآن کریم و بیان اینکه ملت ما و ملت‌های آزادیخواه که در راه اهداف خود ایستادگی می‌کنند، به پیروزی خواهند رسید، افزود: تحریم و تهدیدات مالی برای ما قابل تبدیل به یک فرصت بود؛ چرا که باعث خود اتکائی، خودکفائی با تکیه بر توان بومی و بارور شدن ظرفیت های عظیم داخلی شد و این مساله تبدیل به  الگویی برای سایر کشورهای آزادیخواه در جهان شد.
فرماندار دشتستان اضافه کرد: در این مرحله حساس دانشجویان باید با دشمن شناسی با اتکا به نگاه مقام معظم رهبری در جامعه تبیین و روشنگری کنند و در این راه  رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی ، بسیج دانشجویی می‌باشد.
ایشان در بخش دیگری از صحبت خود در خصوص دستگاه‌های متولی ترویج  عفاف و حجاب ، یاد آور شد :  لازم است مسئولین امر با درک فرهنگی حجاب ، مشخص شدن مرزبندی حجاب و دانستن مفهوم اصل حجاب  در ترویج و گسترش باورپذیری حجاب و عفاف با اقدامات برنامه‌ریزی شده و بهره جستن از نماد و الگوهای جدید، زیبا و همچنین ایجاد تنوع در پوشش اسلامی ، قدم بردارند.
بنافی در پایان نیز با بیان اینکه به هنرمندان اعتقاد دارم و برای جایگاه آنان احترام قائلم افزود: در دولت مردمی ایران قوی به دنبال رفع مشکلات همه اقشار از جامعه هستیم  و یکی از کار های ما در حوزه فرهنگ و هنر افتتاح سالن پلاتو استاد فخری در هفته دولت بود.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها