مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

الگوی وحدت، میهن پرستی و دشمن شناسی دوران دفاع مقدس است

سردار مرادحاجتی گفت: الگوی وحدت، میهن پرستی، دشمن شناسی و صیانت از ارزش ها دوران دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم به صورت شفاف و در قالب جهاد تبیین این دوران حماسه ساز را به نسل های امروز انتقال دهیم.
کد خبر: ۱۳۸۳۳۵۹

خوزستان - جام جم آنلاین : سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان  با بیان این که دشمنان وحدت و همدلی ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران باید همچون در دوران دفاع مقدس در سایه ولایت فقیه، قرآن، اسلام و راه راستین شهدا متحد باشند و از تفرقه و جدایی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با پیروی از راه شهدا از فاصله با مردم بپرهیزند، افزود: دشمن به دنبال شکاف ها در مملکت است و صدها رسانه منتظر بهانه اند تا بتوانند این شکاف ها را شناسایی و آن را مانع پیشرفت و یکدلی کشور بدانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مردم باید قدر امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشور را بدانند و فریب رسانه‌های بیگانه را نخورند، گفت: هر وقت دشمن به وسیله عده ای قصد آشوب دارد، بدانید که ما مسیر را درست رفته ایم که باعث شده آنان این هدایت و چشم انداز روشن کشور با سکانداری رهبر معظم انقلاب را بر نمی تابند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: الگوی وحدت، میهن پرستی، دشمن شناسی و صیانت از ارزش ها دوران دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم به صورت شفاف و در قالب جهاد تبیین این دوران حماسه ساز را به نسل های امروز انتقال دهیم و الگوسازی کنیم تا دشمن همچون 8 سال جنگ، نتواند به اهداف پلید خود دست یابد.

وی در پایان ضمن تبریک هفته وحدت، خواهان تجدید عهد و پیمان مردم با رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدا و نیروهای مسلح به خصوص فرزندان سبزپوش امنیت در سطح گسترده شد و جوانان عزیز میهن را به بصیرت و دشمن شناسی بیشتر توصیه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها