مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

بهبود معیشت روستاییان از دغدغه های اصلی دولت است

با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور؛

طرح های روز ملی روستا در «بنیس» شبستر افتتاح شد

طرح‌های روز ملی روستا به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور و با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در مرکز رشد و فناوری روستای «بنیس» شبستر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۷۷

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و مدرسه ۶ کلاسه سیف اله درخشانی روستای «بنیس» که به همت خیر مدرسه ساز محمد بذرکار با هزینه ۹ میلیارد تومانی ساخته شده بود، افتتاح شد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی همچنین از شرکت‌های دانش بنیان مرکز رشد و فناوری بنیس بازدید کرد و در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای روستایی شهرستان شبستر و مزار شیخ محمود شبستری حضور یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه ۲۱۸ راه روستایی با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان شرقی در حال اجراست، گفت: طول طرح های در حال اجرای استان ۶۰۰ کیلومتر است.

اورجعلی علیزاده، با اشاره به اینکه این طرح ها به طور متوسط ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: با بهره برداری از این طرح ها بیش از ۲۱۸ روستای استان از راه مناسب و آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: توجه به راه‌های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستاها بوده و برای تحقق شعارهای اصلی دولت سیزدهم در قالب محرومیت زدایی، در یک سال گذشته راه ۶۸ روستای استان بهسازی و آسفالت شده است.

علیزاده، با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان مصوب شده است، ادامه داد: از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل چند پل مهم هزینه خواهد شد. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها