راهنمای خرید ملک جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت راه حلی ساده برای اخذ تابعیت است. جهت انجام مراحل قانونی با مجموعه گات ترکی تماس بگیرید.
راهنمای خرید ملک جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت راه حلی ساده برای اخذ تابعیت است. جهت انجام مراحل قانونی با مجموعه گات ترکی تماس بگیرید.
کد خبر: ۱۳۸۰۱۷۸

یکی از روش های دریافت تابعیت کشور ترکیه که اتفاقا در مقایسه با دیگر روش ها، به مراتب ساده تر بوده و سریع تر نیز به نتیجه می رسد، خرید ملک جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت است. البته برای بهره بردن از این تکنیک نیز باید نکات مهم در خصوص آن را به خوبی دانسته و از مشاوره حرفه ای در این حوزه نیز بهره مند شوید.

گروه گات ترکی، بهترین مشاوره برای خرید ملک در ترکیه را در اختیار شما قرار داده و می توانید پیش از هر گونه سرمایه گذاری، از مشاوره حرفه ای برخوردار شده و کمترین ریسک را داشته باشید.

خرید ملک جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

کشور ترکیه با سیاست جذب سرمایه گذار خارجی، امکان دریافت تابعیت با خرید ملک البته تحت رقم و شرایطی خاص را فراهم ساخته است. به این شکل خارجی هایی که در کشور ترکیه یک ملک با حداقل مبلغ 400 هزار دلار خریداری کنند، امکان دریافت تابعیت برای خود و اعضای خانواده شان را خواهند داشت. در نظر داشته باشید که حتما باید ارزش ملکی که در کشور ترکیه خریداری می کنید، حداقل 400 هزار دلار بوده تا بتوانید از طریق آن تابعیت ترکیه را به دست بیاورید. در حقیقت برای املاک با قیمت و ارزش زمان خرید کمتر از این، چنین امتیازی در نظر گرفته نشده است.

به علاوه قیمت زمان خرید و سند زدن مهم بوده و در صورتی که شما ملک ارزان تری خریداری کرده و بعد دستخوش نوسانات قیمتی شده و ارزش بالاتری پیدا کند، نمی توانید از این فرمول برای اخذ تابعیت ترکیه استفاده کنید. به همین شکل کاهش قیمت ملک در ترکیه و بازگشت مبلغ ملکی که شما خریداری کرده اید به قیمت ارزان تر نیز نافی حقی که بابت خرید آن در روز سند زدن به دست آورده اید، نخواهد بود.

لازم به ذکر است که با خرید ملک به مبلغ حداقل 400 هزار دلار، فرد به همراه همسر و فرزندان دارای سن زیر 18 سال، اقامت ترکیه را به دست خواهند آورد.

شرایط خرید ملک در ترکیه برای اخذ شهروندی

 

البته در نظر داتشه باشید که برای به دست آوردن حق شهروندی، لازم است که نکات دیگری را نیز رعایت کرده و مطابق با آن ها پیش بروید.

نخست این که باید حتما خانه را به صورت کاملا نقد خریداری کرده باشید. به علاوه این ملک باید حتما از یک فروشنده ترک خریداری شده و پیش از آن نیز روی آن درخواست شهروندی داده نشده باشد. در حقیقت اگر ملکی را خریداری می کنید که پیش از شما درخواست شهروندی روی آن انجام شده و به ثمر رسیده است؛ حتی اگر این ملک چندین بار دست به دست شده باشد، امکان دریافت حق شهروندی روی آن وجود ندارد.

راهنمای خرید ملک جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

به علاوه زمانی که می خواهید از طریق این ملک برای اخذ شهروندی ترکیه اقدام کنید، نباید تا 3 سال برای فروش ملک هیچ گونه اقدامی انجام دهید و در حقیقت حق فروش ملک را تا مدت به پایان رسیدن 3 سال کامل، نخواهید داشت.

نکته بسیار مهم و جذاب: جالب است بدانید که ضرورتی ندارد حتما شما یک ملک به مبلغ حداقل 400 هزار دلار خریداری کنید. بلکه می توانید در یک روز و یک محضر ثبت اسناد، دو یا بیشتر واحد ملکی که مجموع ارقام آن ها حداقل 400 هزار دلار باشد، خریداری کرده و از طریق آن ها، برای دریافت تابعیت ترکیه اقدام کنید.

حداقل نرخ خرید ملک در ترکیه برای اخذ تابعیت

 

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم یکی از بهترین روش های دریافت تابعیت ترکیه، خرید ملک در این کشور است که باید در حال حاضر با حداقل مبلغ 400 هزار دلار همراه باشد. البته در نظر داشته باشید که این مبلغ ضرورتا ثابت نبوده و ممکن است در سال های آینده دستخوش تغییراتی شده؛ زیاد یا کم شود.

راهنمای خرید ملک جهت سرمایه گذاری در ترکیه برای اخذ تابعیت

شرایط و نکات مهم خرید ملک در ترکیه برای اخذ تابعیت

 

برای آن که بتوانید بهترین تجربه خرید ملک در ترکیه و دست یابی به تابعیت این کشور را داشته باشید؛ توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:

  1. در نظر داشته باشید که قرارداد اولیه باید در دفتر اسناد رسمی منعقد شده و پس از آن نیز به صورت رسمی انتقال صورت بگیرد. در حقیقت باید ثبت در ادارات ثبت زمین مجاز صورت بگیرد.
  2. خریدار باید به همراه صاحب واحد ملکی به اداره کل ثبت اسناد و املاک ترکیه مراجعه کند.
  3. خارجی ها تنها می توانند تا سقف 30 هکتار زمین را در کشور ترکیه خریداری کنند.
  4. در صورتی که به جای خرید ملک، زمین خریداری می کنید؛ لازم است که حداقل تا 2 سال، عملیات ساخت و ساز را در آن انجام دهید.
  5. در هر ناحیه و منطقه از شهرهای ترکیه، مهاجران تنها مجاز به خرید 10 درصد از زمین های آن بوده و برای بیشتر از آن، تابعیت داده نخواهد شد. از این روی باید پیش از تصمیم به خرید؛ در این مورد تحقیقات لازم را در محله مورد نظر خود، به عمل بیاورید.

سخن پایانی

اگر تصمیم به اخذ تابعیت کشور ترکیه را دارید، خرید ملک برای سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ تابعیت، یکی از بهترین و سریع ترین روش ها بوده و در ضمن می تواند در میان مدت و درازمدت، بازدهی مناسبی برای سرمایه شما داشته باشد. در شرکت گات ترکی، می توانید از مشاوره حرفه ای در این خصوص بهره مند شده و برای خرید ملک در ترکیه، بهترین فرایند را در پیش داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها