با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران، قاتل فراری پس از ۲ ماه زندگی مخفیانه عاقبت در یک عملیات مشترک پلیسی دام قانون افتاد.
کد خبر: ۱۳۷۸۴۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران گفت: حدود ۲ ماه قبل در جریان یک نزاع دسته جمعی در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، یکی از عاملان اصلی این درگیری ضمن اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با استفاده از سلاح موجب قتل یکی از شهروندان می‌شود که بلافاصله از محل متواری می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس شهرستان مربوطه با بررسی صحنه قتل و سرنخ‌های موجود هویت متهم را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به شهر تهران گریخته است، تصریح کرد: با تلاش ماموران اطلاعات پلیس تهران، اطلاعاتی در خصوص محل اختفای قاتل در حوالی خیابان شریعتی به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل فراری در مخفیگاهش دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرای محل رسیدگی جرم در شهرستان مربوطه معرفی کردند.

سرگرد زیدی گفت: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها