امام جمعه کرج گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی است تا ببینیم چقدر در مسیر مطالبات مردم و رهبری قدم برداشته شده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۴۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: باید بررسی کامل شود و بیانات رهبر انقلاب به عنوان چراغ راه و مسیر روشنی برای رسیدن به مقصد در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرج افزود: در ارتباط با میسر شدن عهده‌ها ما مبتلا به کندی هستیم، که با تربیت مدیران کارآمد میسر خواهد شد.

او می‌گوید: همه تلاش‌ها باید در سمت رضایت مردم به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه ملی باشد، آن هم در دورانی که اهمیت آن دو چندان است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دولت در این مورد پیگیر هست و باید تلاش خود را بیشتر کند و نسبت به قول‌هایی که داده شده با سرعت حرکت کند، البته خرابی‌هایی از قبل و کمبود‌هایی در دستگاه‌ها وجود دارد که باعث شده رسیدن به وعده‌ها با کندی باشد.

او در مورد مذاکرات برجام نیز گفت: سیاست مداران و دستگاه دیپلماسی عزت و مقاومت ملت و رهنمود‌های رهبری رو فراموش نکنند، دشمنان ما نفس‌های آخر خود را میکشند، همان‌هایی که با برهم زدن برجام مارا دچار خسارت محض کردند، دشمن دشمن است و چیزی جز دشمنی ندارد.

امام جمعه کرج افزود: پاسخ آمریکا را به دقت باید خواند، هنوز سوال هست که آیا سپاه از لیست گروه‌های تروریستی خارج شده یا نه؟ تیم مذاکره کننده راجب منافع ملی و نظرات رهبر انقلاب کوتاه نیاید.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها