سرپرست فرمانداری زرندیه گفت: همه ادارات عضو کمیته بحران و نیروهای امدادی این شهرستان برای خدمات رسانی و مقابله با وقوع سیلاب احتمالی از روز گذشته در آماده باش هستند و این شرایط بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی تا روز دوشنبه، ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۷۴۶۳۹

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : داود آذری  گفت: روز گذشته در اغلب نقاط شهرستان زرندیه شاهد بارندگی و آبگرفتگی معابر و در مواردی شکستگی درختان بودیم اما حجم روان آب ها به حدی نبود که خسارت مالی یا جانی ایجاد کند و در همین شرایط هم از ساعت ۲۲ تا ۳۰ دقیقه بامداد امروز نشست کمیته بحران با حضور دستگاه های اداری عضو در فرمانداری برگزار و شرایط تحت رصد قرار داشت.

وی اظهار کرد: شخصا از شهرهای مختلف، مسیرهای ارتباطی و شهرداری های شهرستان در شب گذشته بازدیدهای میدانی انجام دادم و خوشبتانه مشکل خاصی وجود نداشت.

سرپرست فرمانداری زرندیه گفت: در اتوبان ساوه به تهران هم در زمان وقوع بارش ها شاهد ۲ مورد واژگونی خودروهای ایسوزو و پژو بودیم که تلفاتی به همراه نداشت و بر اساس نظر کارشناسان، بی احتیاطی و اصرار به حرکت در شرایط جوی توام با باران و وزش باد سبب این حوادث شد؛ از این رو لازم است رانندگان هنگام مشاهده شرایط طوفان از حرکت خودداری کنند و خودروی خود را در نقطه ای ایمن متوقف نمایند.

وی همچنین از ایراد خسارت مالی به یکی از مجتمع های خدمات رفاهی در اتوبان ساوه به تهران (حدفاصل شهر پرندک) خبر داد و گفت: به دلیل بروز طوفان در زمان بارندگی های شب گذشته به این مجموعه خسارت وارد شد.

آذری افزود: عمده نگرانی ما در زمان بارندگی ها در بخش خرقان شهرستان زرندیه است و از امروز هم به همه ادارات و اعضای کمیته بحران آماده باش دادیم و موارد لازم را به همه شوراها و دهیاری ها نیز متذکر شدیم تا در همه مسیرهایی که در صورت بارش باران احتمال وقوع سیلاب دارند اشراف داشته باشند و حتی اگر منزلی دارای شرایط آسیب پذیر است اقدام به تخلیه ساکنان نمایند.

وی گفت: در بازدیدهایی که از شهرداری های پرندک، زاویه و مامونیه داشتم، همه اکیپ ها و تجهیزات کاربردی برای شرایط بحرانی سیل در آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

آذری گفت: از دیشب شرایط ساعت صفر را به همه ادارات امدادی و خدمات رسان اعلام کردیم تا هر زمانی که اعلام شد، به سرعت آماده خدمات رسانی به مناطقی که در روزهای آینده احتمالا گرفتار سیلاب خواهند شد، باشند.

شهرستان زرندیه با جمعیتی حدود ۷۵ هزار نفر در مرز میان استان های تهران و مرکزی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها