اتفاقات عجیب و گسترده پس از صدور حکم سرپرستی سجاد انوشیروانی در وزنه برداری

پس از اینکه شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری رأی قطعی مبنی بر ابطال انتخابات وزنه برداری را صادر کرد که طبق آن انتخابات ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۸ رسماً ابطال اعلام شد، از سوی وزارت ورزش و جوانان، سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری کشور مشخص و حکم گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۲۱۵۴

وزارت ورزش و جوانان در حکمی سرپرست فدراسیون وزنه برداری را تعیین و بر این اساس سجاد انوشیروانی تا زمان برگزاری انتخابات به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب گردیده است اما پس از صدور این حکم موجب اتفاقات عجیب گسترده ای در سطح فدراسیون‌ و هیئت های استانی شده است و انوشیروانی سرپرست تازه کار به جای سر و سامان دادن به این فدراسیون، شمیشر را از رو بسته و بدنبال تسویه حسابهای شخصی و قطعا بدنبال حذف رقبا در انتخابات آتی خواهد بود.

گفتنی است با توجه به حکم سرپرستی سجاد انوشیروانی، انجام تغییرات شتاب زده در فدراسیون و سطح استان ها و با فشار آشکار بر روی مدیران کل ورزش و جوانان جهت مهره چینی و مهندسی مجمع، این تصمیمات به نفع خود و قطعا تاثیر گذار در انتخابات پیش رو را در حال رقم زدن است، که این موضوع نه تنها به نفع این ورزش و فدراسیون نخواهد بود بلکه این شتاب و خودبینی خسارات جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.

سجاد انوشیروانی که خود شاکی پرونده پس از انتخابات سال ۹۸ بود و از احقاق حق سخن میگفت، اما هم اکنون و با دریافت حکم سرپرستی از وزارت ورزش و جوانان که وظیفه آماده سازی شرایط انتخابات پیش رو را عهده دار شده، در مسیری گام برداشته که قطعا حق و حقوق بسیاری از ورزشکاران و افرادی که در این مسیر عرق ریخته و سالها زحمت کشیده اند پایمال خواهد شد و افول این ورزش و نارضایتی گسترده خانواده شریف وزنه بردار کشور را در آینده خواهیم دید.

مسیر ایجاد شده در ورزش مردمی و پرطرفدار وزنه برداری در حال مهندسی شدن هست اما ظاهر قضیه را مثبت جلوه میدهند تا شک و شبهه ای به وجود نیاید و راه اعتراض بسته شود.

انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورود کرده و با ساماندهی این فدراسیون، نوجوانان، جوانان و استعدادهای بالقوه ای که در وزنه برداری وجود دارد، کور سوی امیدشان خاموش نگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها