آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۰۸۸۹

کردستان-جام جم آنلاین- در این مراسم که به دعوت سازمان بسیج رسانه کردستان انجام شد، سرتیپ دوم پاسدار  علیرضا مدنی جانشین سپاه بیت المقدس ، علی اصغر دریایی مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان ، عیسی فلاحی معاون مطبوعاتی ارشاد اسلامی کردستان و سرگرد پاسدار حجت رشیدی مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان حضور داشتند، از پوستر هشتمین جشنواره رسانه استانی ابوذر رونمایی شد .

سردار مدنی جانشین سپاه بیت المقدس با اشاره به لزوم برگزاری با کیفیت جشنواره امسال خواستار  توجه و دعوت از  رسانه های شهرستان های استان برای حضور در جشنواره شد و توجه ویژه به موضوعاتی مانند شعار سال ، جهاد تبیین ، حجاب و عفاف و شهدای انصار کردستان در جشنواره شد.

علی اصغر دریایی مدیرکل ارشاد نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره در سطح استان آن را اقدامی ارزشمند و قابل ستایش در راستای اعتلای فرهنگ ، هنر و ظرفیت رسانه ای استان برشمرد  و برای تعامل،  هم افزایی و همکاری با سازمان بسیج رسانه کردستان در برگزاری جشنواره ابوذر  اعلام آمادگی نمود.

در ادامه این نشست نیز سرگرد پاسدار حجت رشیدی محورها و قالب های  این جشنواره را در یازده محور (شعارسال ، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاوردهای انقلاب اسلامی،  بسیج و حوزه های اقدام ،بیانیه گام دوم انقلاب،  مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی ،خانواده جامعه و فرزندآوری سبک زندگی ایرانی اسلامی)  و یازده قالب (گزارش خبری ، گزارش تحلیلی و تحقیقی،  مصاحبه ،یادداشت و سرمقاله ، تیتر، اینفوگرافی،  موشن گرافی ، عکس ، کلیپ و گزارش ویدیویی ،مستند و پادکست )  بیان کرد. 

همچنین آثار ارسالی می بايست از تاریخ اول اسفند سال 1400 تا سی آبان هزار و چهار و یک در رسانه های دارای مجوز(نشریات مکتوب و خبرگزاری های کشوری و استانی) منتشر شده باشد .

رشیدی همچنین افزود هر شرکت کننده می تواند حداکثر در سه بخش و سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید .

در پایان نیز از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر توسط سردار مدنی جانشین سپاه بیت المقدس و علی اصغر دریایی مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان رونمایی شد.

 علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به پایگاه اینترنتی  www.kurdistan.basijrasaneh.ir  و یا شماره واتساپ 09308597113 و یا آدرس :  سازمان بسیج رسانه کردستان در سپاه بیت المقدس تحویل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها