فرمانده نیروی دریاییراهبردی ارتش گفت:امیدوارم که بر روی تمام صنایع دریایی کشورمان، «ساخت ایران» هک شود.
فرمانده نیروی دریاییراهبردی ارتش گفت:امیدوارم که بر روی تمام صنایع دریایی کشورمان، «ساخت ایران» هک شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۲۰۲

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده نیروی دریاییراهبردی ارتش گفت:امیدوارم که بر روی تمام صنایع دریایی کشورمان، «ساخت ایران» هک شود .

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش؛ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه حضور در کیش، از مرکز نوآوری این جزیره بازدید و در دیدار با دکتر محمدرضا نظری رییس این مرکز گفت: به خود افتخار میکنیم که اینچنین مرکز علمی و فناوری، در نگین خلیج فارس، وجود دارد.

 

فرمانده نداجا، در این دیدار از پیشرفت های این نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه جهاد خودکفایی گفت و از افتتاح یک مرکز فناوری جدید، در پایگاه دریایی بوشهر خبر داد.

 

دریادار شهرام ایرانی، ارتباط موثر مراکز نوآوری و شرکتهای دانش بنیان با نیروی دریایی راهبردی ارتش را در سطوح بالا ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد: با توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌ توان بالای علمی جوانان ایرانی، بزرودی شاهد آن باشیم که بر روی تمام صنایع دریایی کشورمان، «ساخت ایران» هک شود.

 

دریادار ایرانی با اشاره به تجهیزات محوری نیروی دریایی راهبردی، تولید، توسعه و نگهداری از تجهیزات رزمی و دفاعی در نداجا را عجین شده با کار جهادی کارکنان و دانشمندان غیور این نیرو توصیف کرد و افزود: هرکجا که به جوانان ایرانی تکیه کردیم، پیروز و سربلند از میدان بیرون آمدیم.

 

در این دیدار، دکتر محمدرضا نظری رییس مرکز نوآوری کیش با ابراز خرسندی از حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در این مرکز فناوری و تحقیقاتی، از توانمندی های نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت و تصریح کرد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش، در حوزه ساخت و نگهداری تجهیزات سطحی، زیر سطحی و راداری حرف ها برای گفتن دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها