بیست و دومین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه صنایع غذایی به صورت آزمایشی در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با حضور مسئولان استانی کارش را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان بیان کرد: صنعت نمایشگاهی نقش مهمی در توسعه اقتصاد و اشتغال کشور و استان دارد، نمایشگاه مهمترین ابزار برای ارتباطات تجاری در دنیای امروز هستند.

حمید گلی‌پور با بیان اینکه نمایشگاه‌ها عامل اصلی معادلات تجاری هستند، گفت: نمایشگاه‌ها ده‌ها مزیت برای صنعت کشور دارند و کمک‌کننده و توسعه‌دهنده تمام شاخه‌های صنعتی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در سایت قدیم نمایشگاه مشکلات ترافیکی وجود داشت، افزود: پارکینگ مناسبی در سایت قدیم نداشتیم و از همه مهمتر ساختار‌های قدیمی ان اجازه برگزاری نمایشگاه در تراز ملی را به ما نمی‌داد.

گلی‌پور گریزی به تاریخچه‌ ساخت سایت جدید نمایشگاه‌ زد و گفت: در سال ۱۳۹۰ در هیأت دولت که در همدان حضور داشت، ۲۰ هکتار زمین برای احداث نمایشگاه داده شد و در سال ۹۳ آقای الماسی کار را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه با وجود مشکلات مالی تا سال ۱۴۰۰ کار ساخت نمایشگاه متوقف شده بود، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ و تنها در مدت ۱۴ ماه با یک کار جهادی فاز اول نمایشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در فاز اول ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است، ۱۰۰۰ پارکینگ در نظر گرفته شده و سالن هگمتانه که در فاز اول مورد استفاده قرار گرفته مساحت ۸ هزار متر مربعی دارد.

گلی‌پور همچنین گفت: امروز سایت نمایشگاه بین‌المللی همدان به بزرگترین سایت نمایشگاهی در غرب کشور تبدیل شده و پایلوت نمایشگاهی غرب کشور است.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه همدان عضو هیأت مدیره نمایشگاهی غرب کشور است و جزو ۵ تصمیم گیرنده صنعت نمایشگاهی کشور است، گفت: با وجود تمام مشکلات و کرونایی که صنعت نمایشگاهی کل دنیا را تعطیل کرد، از فرصت استفاده کردیم و سایت جدید را به ثمر رساندیم. گلی‌پور در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: از همه‌ی کسانی که در این سال‌ها به ما کمک کردند به‌ویژه از مدیران پیشین شرکت نمایشگاه‌ها تشکر می‌کنم.

محمد قدیمی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان هم گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» نام‌گذاری کرده است و سایت جدید نمایشگاه نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

فرماندار همدان هم گفت: نمایشگاه می‌تواند هم توانمندی‌ها را به نمایش بگذارد و هم نواقص را نشان دهد تا درصدد برطرف کردن آن برآییم.

محمدعلی محمدی همچنین اظهار کرد: نمایشگاه مکانی است برای اینکه تولیدکنندگان توان رقابتی خود را در معرض نمایش بگذارند.
رئیس سازمان صمت استان همدان نیز بیان کرد: نمایشگاه‌ها مکان امنی برای بازاریابی و بازارسازی هستند.
احمد شانیان با بیان اینکه می‌توانیم در نمایشگاه به مشتریان خود آگاهی بخشی دهیم، گفت: نمایشگاه عامل مهمی برای ایجاد نشاط اقتصادی است.

بیست و دومین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع غذایی و مواد غذایی تا هشتم خردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان برگزارشده است همچنین این نمایشگاه جمعه ازساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده پذیرای بازدیدکنندگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها