دادستان تهران گفت: حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران، امروز اجرا شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۷۱

به گزارش جام جم آنلاین، علی صالحی از اجرای حکم اعدام یکی از اعضای باند سه نفره سارقان مسلح شرق تهران خبر داد.

دادستان تهران در خصوص جزئیات این خبر اظهارداشت: این سارق مسلح با نام اختصاری (ر-ع) به همراه دو نفر از همدستانش باند زورگیری و سرقت مسلحانه ای را تشکیل داده بودند و با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح در منطقه شرق تهران به ویژه محلات جوادیه و تهرانپارس، نسبت به سرقت طلاجات مردم مبادرت می نمودند.

وی افزود: این افراد پس از گشت زنی با موتورسیکلت، سوژه خود را عمدتاً از بین بانوان انتخاب نموده و پس از تهدید و ترساندن مالباخته با قمه و خنجر به وسیله قیچی آهن بُر طلاجات وی را بریده و سرقت می کردند.

دادستان تهران تصریح کرد: این سارقان مسلح در موارد متعددی اقدام به ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار مالباختگان نموده اند و با همین شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده اند.

صالحی خاطر نشان کرد: پس از طی مراحل دادرسی، اثبات جرم محاربه از طریق سرقت مسلحانه و صدور حکم اعدام در خصوص متهم (ر-ع)، این حکم در دیوان عالی کشور تأیید و صبح امروز به مرحله اجرا گذاشته شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پایان با هشدار به هنجارشکنان و اخلال گران امنیت عمومی تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها