سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

حریق کارخانه تزریق پلاستیک در بلوار پروین تهرانپارس

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران خبر داد

نجات ۴۳ شهروند از حادثه حریق در مجتمع تجاری گلشن

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران از نجات ۴۳ شهروند در حادثه آتش‌سوزی در مجتمع تجاری گلشن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد دیبا با اشاره به جزئیات حریق در مجتمع تجاری گلشن گفت: ساعت ۱۵:۲۶ روز گذشته اعلام حریق در مجتمع تجاری گلشن انجام شد و نیروهای ایستگاه ۱۰۲ که نزدیکترین ایستگاه به محل بود در دو دقیقه و ۵۰ ثانیه در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان پس از ورود به مجتمع مشاهده کردند که حریق بین طبقه اول و دوم در یک واحد کفاشی به مساحت ۸۰ متر در حال سرایت به دیگر بخش‌ها است، تصریح کرد: بلافاصله محل حریق به سه فاز عملیاتی تقسیم بندی شد و دو دستگاه بالابر در ضلع شمال و جنوب مستقر شدند و اقدام به نجات شهروندان محبوس کردند.

دیبا با بیان اینکه همزمان در ضلع غربی اقدام به لوله کشی، اطفا و تهویه و همچنین نجات محبوسین انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت محل حادثه نیروهای کمکی از سوی دو ایستگاه دیگر و نیروی نجات و خودروهای پشتیبان به موقعیت فراخوان شدند.

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن آتش نشانان موفق شدند آتش را مهار کردند. خوشبختانه این حادثه بدون تلفات جانی به پایان رسید.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران با بیان اینکه ۲۸ زن و ۱۵ مرد در این حادثه با سلامت کامل توسط بالابر از مجتمع خارج شدند، گفت: در حال حاضر آتش نشانان در حال تهویه و لکه گیری هستند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها