نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک مطرح کرد:

میانگین قیمت مسکن در تهران 19500000 تومان است

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

تهیه و تعمیر هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از احداث، خرید و تعمیر یک هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۶۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مازیار محمدی افزود: رقمی معادل ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، خیرین، شرکت گلرنگ و کمیته امداد البرز، صرف خرید، احداث و تعمیر این واحد‌های مسکونی مددجویان این استان شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، آورده مددجو، کمک خیران، مراکز نیکوکاری و وام قرض‌الحسنه بوده است.

محمدی افزود: سال گذشته در سرفصل کمک به خرید ۹۰ مورد احداث و تکمیل مسکن شهری و روستایی و کمک به احداث فضا‌های جانبی ۳۶۰ مورد به خانواده‌های تحت حمایت ارایه شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: در زمینه کمک به تعمیرات ۹۸۲ واحد مسکونی به‌طور کامل به مددجویان تحویل داده‌شده است.

او با اشاره به این که کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان وام بدون سود می‌باشد افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

به گفته مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز عرفی خانوار‌های تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ۵۳ هزار نفر را زیر چتر حمایتی خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها