معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز

کشف ۲ انبار احتکار کالای اساسی و داروی قاچاق در البرز

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از شناسایی ۲ انبار احتکار کالای های اساسی و داروی قاچاق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۶۲۳۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سرهنگ بیژن جنتی گفت: در اجرای طرح پیشگیری از احتکار کالاهای مورد نیاز شهروندان توسط سودجویان، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از انبارهای نگهداری و عرضه کالاهای اساسی در شهرستان کرج بازدید کردند.

وی افزود: مأموران در بازدید از یک انبار بیش از ۱۵ تُن روغن خوراکی و یک هزار و ۸۵۰ کیلوگرم برنج احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تعداد ۲ نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: به دلیل اختلاف قیمت این اقلام در داخل و خارج از کشور، این افراد قصد قاچاق آنها به خارج از کشور را داشته اند که با هوشیاری مأمورین پلیس در اقدام خود ناکام ماندند.

کشف داروهای تقویتی قاچاق در ساوجبلاغ 

جانشین فرماندهی انتظامی نیز استان البرز از کشف داروهای تقویتی قاچاق به ارزش بیش از ۱۰میلیارد ریال در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سرهنگ محمدمعظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ با رصد و اقدامات اطلاعاتی خود، متوجه دپو مقدار قابل توجهی داروهای تقویتی قاچاق در یک واحد مسکونی در شهر جدید"مهستان" شهرستان ساوجبلاغ شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی انجام شده از محل مورد نظر تعداد ۷۹ پاکت ۲۰ کیلویی و  ۲۰ قوطی حاوی پودر مکمل های ورزشی قاچاق را کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده، به همراه کالاهای مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

 گودرزی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از دپو و نگهداری هر گونه کالاهای قاچاق، مراتب را سریعا به پلیس گزارش دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها