مردی که برادرزن خود را قربانی اختلاف خانوادگی کرده بود، روز گذشته در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به مرگ محکوم شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۱۵

به گزارش خبرنگار جام جم ، عصر روز 24مهر سال گذشته ، یکی از اهالی ملارد کرج با مرکز فوریت های پلیسی 110تماس گرفت و از درگیری و نزاع بین 2مرد جوان اطلاع داد.
به دنبال این تماس ، ماموران انتظامی همراه قاضی سلیمانی ، کشیک ویژه قتل به محل حادثه اعزام شدند و پی بردند مردی به نام حسین بیات زخمی شده و از سوی اعضای خانواده به حیاط منزل انتقال یافته است.
بنابراین وی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت ؛ اما بر اثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

قاتل با پای خود به مرکز پلیس آمد


جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و جستجو برای یافتن قاتل فراری آغاز شد تا این که مردی جوان به مرکز پلیس مراجعه و بیان کرد برادرزن خود به نام (حسین) را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.
با توجه به اظهارات متهم به قتل ، ماموران تحقیقات گسترده ای را انجام دادند و سرانجام معلوم شد، وی همان قاتل فراری است. بنابراین متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

تقاضای قصاص


روز گذشته متهم به قتل برای محاکمه در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران حضور یافت.
ابتدای جلسه دادگاه ، دادیار خاکی ، نماینده دادستان تهران به تشریح کیفرخواست پرداخت و برای متهم به قتل تقاضای مجازات قانونی و اولیای دم هم تقاضای قصاص کردند.
سپس مرد قاتل به دفاع از خود پرداخت.
متهم به قتل در اظهاراتش گفت: من با همسرم اختلاف هایی داشتم ؛ اما نمی خواستم این موضوع موجب مرگ برادرش شود.
20روز از آغاز زندگی مشترکمان گذشته بود که یک روز برادرزنم و خانواده اش به منزلمان آمدند؛ اما هرچه زنگ در خانه را زده بودند، همسرم متوجه نشده بود و آنها آنجا را ترک کرده بودند. خانواده اش من را مقصر دانستند و برادرانش مرا تهدید کردند که اگر خواهرشان را اذیت کنم ، طلاق وی را می گیرند. از آن روز به بعد از ترس جانم چاقو با خودم حمل می کردم تا این که زنم قهر کرد و به منزل پدرش رفت.
روز حادثه به ملاقات زنم رفتم تا او را به منزل بیاورم که با برادرش درگیر شدم و او را مجروح و از ترس فرار کردم.
از خانواده همسرم تقاضای بخشش دارم.
بنابراین گزارش ، مرد قاتل با قرار قانونی روانه زندان شد و قاضی عزیزمحمدی ، رئیس شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران همراه 4قاضی مستشار (رحیمی ، باقری ، عبداللهی و سالاری) وارد شور شد و روز گذشته متهم را گناهکار شناختند و وی به مرگ محکوم شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها