فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با هشدار به مسافران نوروزی صنعت هوایی در خودداری از خرید بلیت چارتری به قیمت غیر مصوب از افراد سودجو، از برخورد قاطع و قانونی با افراد فرصت طلب خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محسن عقیلی با اعلام عزم جدی پلیس فرودگاه در مبارزه با افراد سودجو و فعالیت‌ های غیرمجاز مرتبط با صنعت هوایی کشور اظهار داشت: با توجه به افزایش قابل توجه مسافرت های هوایی در تعطیلات نوروزی و تقاضای زیاد شهروندان برای خرید بلیت هواپیما، فعالیت افراد سودجو نیز بیشتر شده است.

وی با تاکید به لزوم حفظ هوشیاری مسافران نوروزی که با هواپیما قصد مسافرت دارند، افزود: برخی افراد فرصت طلب در قالب فروش بلیت چارتری و پای پروازی، از اعتماد مسافران سوء استفاده نموده و بلیت هواپیما را با مبالغی بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسانند.

وی ادامه داد: با توجه به موارد اعلامی، پلیس فرودگاه با هماهنگی و همکاری مراجع قضائی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی، مقابله با این پدیده در فرودگاه‌های کشور را در دستور کار خود قرار داده ضمن ارائه هشدارهای پلیسی برای آگاه سازی مسافران و جلوگیری از ورود افراد سودجو در قالب چارترکننده به فرودگاه، درصدد ریشه کن نمودن این فعالیت غیرمجاز می باشد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور تصریح کرد: در این راستا همکاران سخت کوش پلیس فرودگاه بین المللی مهرآباد با اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از این افراد سودجو شده اند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ عقیلی به مسافران توصیه کرد: برای تهیه بلیت هواپیما فقط به دفاتر مجاز فروش و سایت های معتبر و دارای مجوز مراجعه نمایند و از خرید بلیت از افراد متفرقه و خارج از شبکه مجاز فروش خودداری نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها