رادیو صبا با ویژه برنامه «همسفر صبا» در ایام تعطیلات نوروز همراه و همسفر مخاطبان می شود.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۳۷

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو صبا، «همسفر صبا» عنوان یکی از ویژه برنامه های این شبکه در نوروز ۱۴۰۱ است.

این برنامه در قالب مجله رادیویی شاد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ همسفر مخاطبان رادیو صبا می شود.

سیامک احمدی پور تهیه کننده همسفر صبا گفت: رادیو صبا در ایام نوروز با ویژه برنامه به اسم «همسفر صبا» همراه و همسفر کسانی می شود که در حال سفر شنونده رادیو صبا هستند و یا به توصیه های بهداشتی سفر نرفتند و در خانه مانده اند.

این برنامه تلاش می‌کند در ایام نوروز با اجرای شاد و پر انرژی زوج طناز رادیو صبا محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت پیشه لحظات شیرینی را تقدیم مخاطبان کند.

وی درباره آیتم های این برنامه توضیح داد، در این برنامه هفت کاراکتر جدید به اسم «هفت سین» به رادیو صبا اضافه می شود، که هر کدام با شخصیت های ویژه ای که دارند ماجراهای جدیدی به همراه خواهند داشت.

لیلا علاقه مند گزارشگر برنامه هر روز با یک بسته گزارشی متناسب با موضوع برنامه همسفر مخاطبان می شود در بخش دیگر گزارش هواشناسی و ایران‌گردی را داریم که توسط خانم آخوندزاده اجرا می شود. نکات ایمنی در سفر را ساناز کیوان فر به مخاطبان ارائه می کند.

وی افزود: در این برنامه خبر های روز را با نگاهی طنز با اجرای وحید کمالی زاده به اطلاع مخاطبان می رسانیم که از بخش های جالب و شنیدنی این برنامه است.

سیامک احمدی پور درباره بخش سفر برنامه بیان کرد، در این برنامه سعی می‌کنیم با ارتباط با گزارشگران استان‌های مختلف هر روز سفری به استان های ایران داشته باشیم و شنوندگان را با جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم نوروزی در سراسر کشور آشنا کنیم.

«همسفر صبا» از ۲۸ اسفند به استقبال نوروز می رود و در ایام تعطیلات نوروزی هر روز از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه همراه و همسفر شنوندگان می شود.

این برنامه به نویسندگی حمید پارسا و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد تقدیم مخاطبان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها