فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد از اجراي طرح گسترده ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۷۵۳۳
به گزارش جام جم انلاین لرستان: سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار کرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده شهرستان در 48 ساعت گذشته و با حضور حداکثری نيروهاي عملياتي و ستادی این فرماندهي در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد .
 
وی افزود: پلیس پس از شناسايي مناطق هدف و كسب اخبار و اطلاعات در قالب گروه هاي عملياتي، با برنامه ریزی منسجم و هدفمند به مناطق از پيش تعيين شده از جمله: محله قاآنی، ابراهیم آباد، سعدی و منطقه توریستی گلدشت و سایر تفرجگاه ها وارد، که در اجرای این طرح پلیس موفق به دستگیری 10 سارق و کشف 11 فقره سرقت، کشف 1 قیضه سلاح شکاری و 16 تیغه قمه و چاقو، پلمپ 10 واحد صنفی متخلف و دستگیری 6 معتاد شد .
 
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان این که توقیف 17 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت از سایر نتایج این طرح بود ، ادامه داد: از ديگر اهداف اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي حضور قدرتمند نيروي انتظامي در برخورد با جرائم توسط افرادي است که قصد ايجاد مزاحمت و سلب امنيت را دارند و پليس از هر لحاظ آمادگي مقابله با هرگونه هنجارشکني احتمالي را دارد.
 
سرهنگ مهدوی کیا با تأکيد برلزوم تقويت امر به معروف و نهي از منکر لساني از مردم خواست؛ هر گونه موارد مشکوک و مزاحمت را از طريق تلفن 110 با نيروي انتظامي در ميان بگذارند و نيروي انتظامي آمادگي لازم را دارد تا با انجام اين طرح ها موجب افزايش احساس امنيت شهروندان شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها