معاون اجرایی تعزیرات حکومتی البرز

گرانفروشان عید زیر دوربین ناظران

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی البرز گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از نیمه اسفند آغاز می‌شود، از هم اکنون مقدمات نظارت‌ها را فراهم کرده ایم.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۲۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز:نوراللهی گفت: طرح نظارتی نوروزی در البرز در ۲ مقطع از ۱۴ اسفند آغاز و تا ۲۹ اسفند و از یک فروردین تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

به گفته معاون اجرایی تعزیرات حکومتی البرز: هم اکنون مقدمات اجرای طرح فراهم شده این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها مانند جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت اجرا خواهد شد.

نوراللهی، افزود: نظارت‌ها در ۲شیفت صبح و بعدازظهر خواهد بود و گشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسان دستگاه‌های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس با خودرو‌های آرم‌دار تعزیرات انجام خواهد شد.

او گفت: هدف از اجرای طرح نظارتی نوروز جلوگیری از تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه است بنا داریم بازارشب عید بازاری آرام و با کمترین تخلف برای مردم باشد.

به گفته معاون اجرایی تعزیرات حکومتی تمرکز نظارت‌ها بر مراکز عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها است بخش خدمات مانند آژانس‌های مسافرتی، دفاتر بلیط فروشی، رستوران ها، انبار‌ها و سردخانه‌ها در اولویت نظارت است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها