مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ازآغاز پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در استان خبر داد عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه مدیریت مصرف آب در همه سطوح جامعه امری مهم و ضروری است اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز بحران آب در شهرها و روستاها لازم است همه مردم مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۵۶۲۱۳

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ازآغاز پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در استان خبر داد.
عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه مدیریت مصرف آب در همه سطوح جامعه امری مهم و ضروری است اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز بحران آب در شهرها و روستاها لازم است همه مردم مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به آغاز پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در کشور و نیز استان بوشهر با شعار من مراقب آب هستم تصریح کرد: عامه مردم از دیرباز و براساس سنت دیرینه در روزهای پایانی سال اقدام به خانه تکانی و نظافت منازل می‌‌کنند که این میزان مصرف بالا در روزهای پایان سال موجب افت فشار و اختلال در توزیع آب در برخی نقاط استان می شود، در این راستا پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هدف از اجرا پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب عنوان کرد و گفت : از شهروندان درخواست می شود در شستشوی وسایل و خانه تکانی منازل از مصرف بی رویه آب خودداری کنند و بهتر است برای شست و شوی وسایل برنامه زمانی داشته باشند و مدیریت نمایند.
حمزه‌پور بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بانوان در جامعه و نقش الگویی آنان برای اعضای خانواده و به منظور بهره گیری از سرمایه اجتماعی بانوان، پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب راه اندازی شده است.
وی نقش بانوان در مدیریت مصرف آب را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: جلوگیری از مصرف بی رویه آب در خانه تکانی نوروزی، و کمترین میزان مصرف آب از دیگر اهداف پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بر لزوم همراهی مردم به ویژه بانوان در پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها