سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

کاهش مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

برنامه‌های هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مهندس حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : هر ساله از ۱ تا ۷ تیرماه همزمان با آغاز فصل تابستان هفته‌ای تحت عنوان هفته صرفه‌جویی در مصرف آب برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب برگزار می‌شود ...
کد خبر: ۱۳۲۲۳۹۰

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : هر ساله از ۱ تا ۷ تیرماه همزمان با آغاز فصل تابستان هفته‌ای تحت عنوان هفته صرفه‌جویی در مصرف آب برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب برگزار می‌شود که در این راستا با مشارکت مسئولان و قشرهای مختلف مردم راهکارهای لازم برای جلوگیری از بروز بحران آب ارائه می‌شود.


وی گفت : تامین آب آشامیدنی در استان بوشهر در جنوب کشور مورد توجه ویژه قرار دارد و اکنون بیش از ۸۵ درصد منابع آب آشامیدنی آن در دیگر استان‌ها قرار دارد که برای ایجاد منابع جدید طرح‌های مهمی از جمله شیرین‌سازی آب دریا در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد.
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای روزهای هفته صرفه جویی در مصرف آب از ۱ تا ۷ تیر ماه اسامی ویژه‌ای تعیین کرده تا حساسیت مدیریت مصرف آب به ویژه در آغاز فصل تابستان بیشتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها