مزایده املاک فرصتی مناسب برای یافتن ملک یا زمین با قیمتی عالی است. مزایده ها می توانند منبع اصلی شما برای یافتن معاملات و سرمایه گذاری های شگفت انگیز شوند.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۸۲
روزانه بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات با خرید املاک در مزایده موفق می شوند و برخی هم در این رویداد شکست می خورند و در نهایت همه چیز را از دست می دهند. اگر قوانین را نمی دانید! ممکن است همه چیز را در مزایده املاک از دست بدهید. بهترین راه برای شرکت در مزایده املاک دانستن تمامی قوانین مربوط به آن است. شما برای شرکت در یک مزایده ملک باید آمادگی لازم را داشته باشید، هدفتان مشخص شود و محدودیت های پیش رو را در نظر بگیرید.
 
آسانترین راه برای مشاهده مزایده های املاک و مستغلات
برخی از مزایده های املاک و مستغلات دارای ریسک فوق‌العاده بالایی هستند ، چگونه می توانیم متوجه شویم کدام مزایده برای ما مناسب است؟
 
اگر با انجام تحقیقات لازم وارد مزایده املاک و مستغلات مناسب شوید، با موفقیت از یک معامله هیجان انگیز و پر سود خارج خواهید شد. با مراجعه به سایت مزایده مناقصه بروزترین مزایده های املاک و مستغلات را مشاهده نمایید و در آن ها شرکت کنید. در مزایده املاک ریسک بالایی وجود دارد، تنها  باید تا حد امکان شناخت کافی داشته باشید تا خطر شکست را کاهش دهید و شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.
 
آسانترین راه برای مشاهده مزایده های املاک و مستغلات
 
سرمایه گذاری در مزایده املاک چیست و چه تفاوتی با سایر روش های خرید املاک دارد؟
 
هنگامی که به مزایده املاک فکر می کنید، احتمالاً خانه های متروکه ای را تصور می کنید که فاقد مالکیت هستند و قابل اسکان و استفاده نمی باشند. اما در واقعیت، این نوع مزایده دارای انواع مختلفی است که میزان ریسک هر کدام متفاوت می باشد.
 
مزایده املاک با وجود متصرف:
 
املاکی است که به هر دلیلی در تصرف فرد یا افراد دیگر قرار دارد و مالک اولیه به دلیل دشواری یا طولانی بودن روند رفع تصرف با قیمتی پایین‌تر از عرف بازار مسکن، آپارتمان یا ملک خود را به مزایده می‌گذارد تا بتواند با رقم کمتری ملک را به فروش برساند.در واقع این مالک که می‌تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد، به دلیل نقصی که هم‌اکنون متوجه ملک اوست یعنی تصرف از طریق افراد دیگر، ملکش را از طریق مزایده و با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رساند و در مقابل تخفیفی که به برنده مزایده داده است، رفع تصرف از ملک یا آپارتمان مورد نظر را نیز به وی واگذار می‌کند.
 
مزایده املاک ارگان ها و دستگاه های دولتی:
 
مزایده‌هایی که از طرف ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود و در آن‌ها یک یا چندین واحد آپارتمان (مسکونی، اداری و ...) برای فروش به مزایده گذاشته می‌شود. نهادهای دولتی از جمله بانک ها و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، شهرداری ها و ... نیز در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تاکیدات دولت، املاک تملیکی و مازاد ملکی، سرقفلی و حق کسب و پیشه خود را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می رساند.
 

آسانترین راه برای مشاهده مزایده های املاک و مستغلات
 
آسانترین راه برای مشاهده مزایده های املاک و مستغلات چیست ؟

شما می توانید از طریق دایرکتوری مزایده مناقصه به جدیدترین و معتبرترین مزایده های املاک و مستغلات دسترسی پیدا کنید و به راحتی اسناد آن را تهیه نموده و در آن مزایده شرکت نمایید.
 
 
 
 
نویسند: عاطفه دهقانی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها