نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس مطرح کرد:

طرح شفافیت آرای، سخت‌ترین اقدام ادوار مجلس است/ این طرح نوش داروی مبارزه با فساد است

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس مردم با اشاره به اینکه مردم بهترین ناظران بر عملکرد مسئولانند و لازمه یک نظارت خوب، شفافیت در امور است، گفت:بنده معتقد هستم طرح شفافیت نوش داروی مبارزه با فساد است که یکی از سخت ترین کارهای در ادوار مجلس است.
نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس مردم با اشاره به اینکه مردم بهترین ناظران بر عملکرد مسئولانند و لازمه یک نظارت خوب، شفافیت در امور است، گفت:بنده معتقد هستم طرح شفافیت نوش داروی مبارزه با فساد است که یکی از سخت ترین کارهای در ادوار مجلس است.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۴۳
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،حجت الاسلام جواد نیک بین  اظهار کرد: ترشیز در هفته مجلس میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی بود و نکته قابل توجه فرود اولین هواپیمای مسافربری در فرودگاه کاشمر بود که دستآورد بزرگ و ارزشمند است.
وی با بیان اینکه زمانیکه بحث فرود هواپیمای حامل رئیس مجلس در فرودگاه کاشمر در نشست شورای تامین کشور مطرح شد همه افراد مخالف بودند و مدعی بودند که این کار نشدنی است ولی بنده تضمین های لازم را ارائه دادم و این کار شدنی شد، تصریح کرد: شفافیت در تمام امور یکی از وعده های بنده در زمان انتخابات بود و تا به امروز همه امور و آرای خود را به صورت شفاف به مردم اعلام کرده ام.
 نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمام آرای بنده در مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف به مردم اعلام شده و حتی برخی از مردم در برخی مواقع از آرا ناراحت شده اند، ولی بنده شفافیت را نوش داروی مبارزه با فساد می دانم، اذعان کرد: اگر قرار است جاده شادمهر به انابد ساخته شود باید سال ها پیش بودجه های این ردیف به صورت شفاف به مردم گفته می شد.
وی با بیان اینکه مردم بهترین ناظران بر عملکرد مسئولان هستند و لازمه یک نظارت خوب، شفافیت در امور است، خاطر نشان کرد: شفافیت در آرای مجلس اولین پله در شفافیت است و برخی از دوستان چون می خواهند کار شفافیت انجام نشود آنقدر این مسئله را بزرگ جلوه می دهند که هیچ گاه نتوانند آن را انجام ندهند.
نیک بین با اشاره به اینکه برخی از مخالفان بحث شفافیت در مسائل نظامی و امنیتی را مطرح می کنند ولی ما این بحث را قبول نداریم، تشریح کرد: در عرصه مسائل نظامی و امنیتی شفافیت را قبول نداریم و حتی حضرت علی (ع) فرمودند که ما از مردم خود هیچ چیزی را پنهان نمی کنیم الا در مسائل جنگی و نظامی و امنیتی.
وی با تاکید بر اینکه هر فردی در این نظام با هر جایگاهی که تخلف کرده است باید محاکمه شود ولی اگر این محاکمه مشکل امنیت ملی دارد باید دادگاه غیر علنی برگزار شود ولی محاکمه قطعی باشد، بیان کرد: تغییر دولت ها باعث تغییر مسئولان می شود ولی بنده در عزل و نصب مدیران هیچ پیگیری نداشته ام چون وظیفه اصلی نماینده مجلس، قانون گذاری است.
نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه در یک سال گذشته بیشترین اعتبار را برای خلیل آباد و حومه کسب کرده ایم، افزود: موضوع طرح شفافیت در مجلس یکی از سخت ترین کارهای مجلس در چند سال اخیر است و بیش از ۸ بار در این یک سال تذکر در خصوص شفافیت داده ام؛ شاید طرح شفافیت در مجلس رأی نیاورد ولی خود باید شفاف باشیم.
وی با اشاره به اینکه مسئولی که بی عرضه باشد و برای مردم کار نکند حتماً باید برکنار شود، مسئولان باید با تمام توان کار کنند، تاکید کرد: امروز وقت کار است و باید به جای جواب دادن به انتقادات با تمام توان کار کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها