معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نوزاد دو روزه میبدی در روز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) پدر شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۵۷

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ،غلامرضا مشعل چی با اشاره به استقبال والدین از طرح اکرام ایتام و محسنین و پویش مردمی "هر نوزاد حامی یک فرزند معنوی"، اظهارداشت: نوزاد دو روزه میبدی در روز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) پدر شد.

وی افزود: والدین میبدی به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود، فرزند نیازمندی را به سرپرستی قبول کردند، آرمان، یتیم نوازی و دستگیری از نیازمندان را زمانی آموخت که در رحم مادر بود، پدر آرمان حدود ده سال است که سرپرستی دو فرزند یتیم دیگر را نیز برعهده دارد.

معاون کمیته امداد استان تصریح کرد: همزمان با روز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، ابوالفضل 11 ساله با برادر دو روزه اش"آرمان" و دختر عمه این دو برادر به نام حانیه هر سه سرپرستی سه فرزند نیازمند از یک خانواده که پدرشان به علت از کارافتادگی و مشکلات جسمی توانایی سرپرستی فرزندان را ندارد را در قالب طرح محسنین بر عهده گرفتند.

طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم نیکوکار استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها