سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی که محل نگهداری مقدار زیادی مایعات قابل اشتعال بوده است و فوت یک نفر در پی این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۰:۴۸ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان واقع در محله اتابک درخشان نو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه با امکانات کامل از جمله خودروی شامل تجهیزات تنفسی و خودروی حامل کف شیمیایی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند که در یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶۰ متر و با ظاهر کاربری مسکونی که در داخل آن حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ لیتر بنزین در گالن های کوچک و بزرگ نگهداری می شد؛ دچار آتش سوزی شده بود و آتش به گالن های بنزین هم سرایت کرده بود و بسیاری از آنها را ذوب کرده بود.

وی با اشاره به اینکه تمام دو طبقه کاملاً شعله ور بوده است عنوان کرد: آتش نشانان با توجه به اینکه خاموش کردن حریق مایعات قابل اشتعال با استفاده از کف باید خاموش شود عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و همزمان جستجو را نیز آغاز کردند؛ در حین عملیات با وضعیت بی حال یک مرد ۵۳ ساله مواجهه شدند که بلافاصله آن را تحویل عوامل اورژانس دادند و متاسفانه مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

ملکی بیان کرد: آتش خاموش شد و از سرایت به منازل اطراف جلوگیری شد و در نهایت عملیات ایمن سازی به پایان رسید.

فوت یک نفر بر اثر آتش سوزی واقع در خیابان اتابک (+عکس)

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نگهداری این گونه مواد قابل اشتعال در منازل و یا داخل شهرها اصلاً مناسب نیست واگر این مواد انفجاری را به دنبال داشت وسعت آتش سوزی بیشتر و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها