حضور 700 نفر در ستاد پاسخگویی و پردازش نامه های مردمی ریاست جمهوری

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: 700 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان در دو شیفت صبح و عصر در ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه های مردمی ریاست جمهوری حضور دارند.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۵۷
حضور 700 نفر در ستاد پاسخگویی و پردازش نامه های مردمی ریاست جمهوریبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: سعید یادگاری افزود:  کارکنان دستگاه های اجرایی در دو شیفت صبح و عصر 350 نفری در سالن ورزشی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای رفع نواقص و ثبت نام های درخواستی مردم حضور دارند.
 
وی ادامه داد: پیش بینی می شود 150 هزار درخواست نامه از طرف مردم ثبت شود.
 
 
یادگاری اظهار کرد: هنوز درخواستهای مردمی از شهرستان‌های استان به دست ما نرسیده است و احتمال می‌رود تا دو هفته آینده با توجه به حجم بالای نامه ها کار پردازش و رفع نواقص به طول بیانجامد.
 
وی ادامه داد: نامه های وارده در ابتدا توسط نیروها پردازش و تعیین تکلیف می شوند و در ادامه در صورت نواقص، شناسایی و با آنها تماس گرفته خواهد شد. در صورت تایید نامه به صورت سیستمی ثبت مشخصات خواهد شد و در ادامه نامه ها بسته بندی و تحویل نماینده ریاست جمهوری می گردد.
 
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان تصریح کرد:  نزدیک به 200 سیستم الکترونیکی برای ثبت نام های وارده وجود دارد که پیش بینی می شود 150 هزار درخواست نامه از طرف مردم ثبت شود.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها