یک مقام مسئول گفت: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، بحث ورود چینی‌ها به طرح نهضت ملی مسکن به صورت کامل تکذیب شد.
کد خبر: ۱۳۵۱۱۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، موضوع ورود چینی‌ها به طرح نهضت ملی مسکن به صورت کامل تکذیب شد. تکنولوژی‌هایی که اعلام شده قرار است از طریق مذاکره با چینی‌ها و یا سایر کشور‌ها وارد شود، در توان مهندسان و سازندگان ایرانی است.

رهبر گفت: در این جلسه بسیاری از انبوه سازان از موانع واردات ماشین آلات برای ساخت مسکن گله‌مند بودند چراکه در حال حاضر بسیاری از این ماشین آلات مستهلک شده است.

او ادامه داد: برای بحث ساخت و قیمت تمام شده ساخت این واحد‌ها هم در این جلسه بحث شد که معاونت مسکن و ساختمان مقرر کرده کارگروه و جلسه‌ای در این خصوص برای بررسی قیمت‌ها برگزار کند که نتیجه آن را اعلام می‌کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: میزان تسهیلات برای این طرح در استان تهران ۴۵۰ میلیون تومان و برای سایر کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان است که مقرر شد برای پرداخت این تسهیلات اقساط به صورت پلکانی باشد تا متقاضیان مشکلی برای پرداخت آن نداشته باشند.

رهبر گفت: در حال حاضر اراضی برای ساخت این واحد‌ها تامین شده و بلافاصله بعد از اتمام ثبت نام و اعلام به انبوه سازان ساخت این پروژه‌ها توسط انبوه سازان اجرا می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها