برای هر شرکت و کسب‌وکاری همیشه تبلیغ و بازاریابی نیاز است، یکی از روش‌های بازاریابی، چاپ تولید پاکت است. برای ارسال نامه‌ها و یا قراردادها به بیرون از شرکت نیاز به پاکت دارید تا از آن‌ها به‌خوبی محافظت کند و چه‌بهتر که این پاکت کاملا اختصاصی برای شرکت شما طراحی ‌شده باشد.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۸۸
قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی
 
برای هر شرکت و کسب‌وکاری همیشه تبلیغ و بازاریابی نیاز است، یکی از روش‌های بازاریابی، چاپ تولید پاکت است. برای ارسال نامه‌ها و یا قراردادها به بیرون از شرکت نیاز به پاکت دارید تا از آن‌ها به‌خوبی محافظت کند و چه‌بهتر که این پاکت کاملا اختصاصی برای شرکت شما طراحی ‌شده باشد.

قیمت پاکت‌ پستی اختصاصی و سفارشی معرف شرکت شما هستند و می‌توانند نامه‌های شما را از دیگر ادارات و سازمان‌ها مجزا کنند. به‌این‌ترتیب اگر کسی منتظر دریافت نامه‌ای از سوی شرکت شما باشد، نیازی به گشتن میان پاکت‌های رسیده ندارد.

مجموعه چاپ پاکتچی بیش از یک قرن سابقه در چاپ و صحافی و پاکت سازی دارد و بهترین مرکز اختصاصی چاپ شناخته می‌شود. مجموعه پاکتچی در محدوده بازار دارای چاپخانه افست است و تمام سفارش‌های مشتریان در همان‌جا آماده ‌شده و ارسال می‌شود. این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه چاپ انواع پاکت‌ اداری، پاکت پستی، پاکت رادیولوژی، چاپ سربرگ، فاکتور، کاتالوگ و... فعالیت دارد.


قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی
 
قیمت چاپ پاکت اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟


قیمت چاپ پاکت برای سفارش‌دهنده بسیار اهمیت دارد و اغلب چون تعداد سفارش‌ها بالاست به دنبال راهی برای کمتر شدن هزینه است. امروزه با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت مواد اولیه در این صنعت نیز بسیار بالا رفته اما بازهم چنانچه در حین سفارش اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید به بهترین و به‌صرفه‌ترین چاپ را انتخاب کنید. عوامل مختلفی بر قیمت چاپ پاکت اختصاصی اثر می‌گذارند که در ادامه این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 
·         جنس کاغذ

بدیهی است که در هر صنعتی در صورت استفاده از مواد اولیه مختلف، قیمت محصول نهایی نیز متفاوت خواهد بود، صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای چاپ پاکت از کاغذهای مختلفی می‌توان بهره برد که قیمت‌های مختلفی دارند. اختلاف قیمت کاغذهای مختلف علاوه بر جنس و کیفیتشان به برندی که کاغذ را تولید کرده نیز بستگی دارد. در صنعت چاپ پاکت از کاغذهای مختلفی استفاده می‌شود که هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

·         کاغذ کتان

پاکت با این جنس قطعا یکی از زیباترین پاکت‌ها خواهد شد. از کاغذ کتان معمولا برای چاپ پاکت و سربرگ استفاده می‌کنند. چاپ پاکت با این کاغذ هیچ محدودیتی در اندازه به دنبال نخواهد داشت. قیمت کاغذ کتان نسبت به کاغذهای معمولی بالاتر است و به همین دلیل اغلب سازمان‌های خاص که مشتریان خارجی و حساس دارند، از آن برای پاکت‌های خود استفاده می‌کنند.

·         کاغذ گلاسه

این کاغذ از درخشندگی و شکوه بالایی برخوردار است. در چاپ با این کاغذ هیچ محدودیتی در اندازه نخواهید داشت. قیمت این کاغذ با سایر کاغذها بسیار متفاوت است؛ یعنی با توجه به نوع کاغذ گلاسه و کیفیت ساخت آن قیمت آن‌ها تعیین می‌شود.

·         کاغذ تحریر

اگر هنوز ابتدای راه هستید یا قصد پرداخت هزینه زیاد برای پاکت نامه اختصاصی شرکت خود را ندارید، استفاده از کاغذ تحریر بهترین راه برای شماست. گراماژ این جنس کاغذ در حدود 70 و 80 گرم است که برای پاکت‌های اداری کاملا مناسب خواهد بود.

·         کاغذ مقوای کارتی

اگر به دنبال کاغذی بسیار متفاوت و با کیفیت فوق‌العاده هستید به شما کاغذ مقوای کارتی را پیشنهاد می‌دهیم. قیمت این جنس کاغذ بالاست و دلیل این امر نیز می‌تواند گراماژ بالای آن باشد. گراماژ این کاغذ در حدود 120 گرم است. شما می‌توانید طرح‌های مختلفی را بر روی این کاغذ پیاده کنید. ضمن اینکه استحکام آن باعث می‌شود که نامه‌های شما بدون هیچ آسیبی به دست مشتریانتان برسند.
 


 ابعاد قابل سفارش پاکت پستی

 

پاکت‌ها یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای ارسال و دریافت نامه‌ها، تحویل مدارک و حتی دادن هدیه به دوستان و آشنایان هستند. به همین دلیل انواع و طرح‌های متنوعی از آن‌ها در سطح بازار وجود دارد. یکی از پرکاربردترین انواع پاکت‌ها، پاکت‌های پستی هستند که به دلیل کاربرد گسترده در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید بسته به نیاز خود قیمت پاکت پستی مناسب با اندازه موردنظر را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.
 


پاکت پستی مربع


سایز پاکت پستی مربع و طرح‌های آن بسیار متنوع است. شما می‌توانید از این پاکت‌ها برای مصارف گوناگون نظیر ارسال کارت پستال، دعوتنامه یا عکس‌ها استفاده کنید. این پاکت‌ها معمولا از نمونه‌های پاکت پستی سفارشی هستند. چرا که کاربرد آن‌ها در اداره‌ها یا سازمان‌ها بسیار محدود است. اما شما می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را با ابعاد استاندارد به صورت آماده در بازار پیدا کنید.


پاکت پستی clasp


برای نگهداری اسناد و مدارک مهم از این نوع پاکت پستی استفاده می‌شود. چرا که این پاکت‌ها مقاومت بالایی دارند و با استفاده از یک درپوش فلزی کوچک بسته می‌شوند. به علاوه این پاکت‌ها معمولا یک بار مصرف هستند. از آنجایی که اسناد و مدارک محرمانه معمولا دارای سایز A4 هستند، این پاکت‌ها نیز در همین سایز عرضه می‌شوند. سایزهای دیگر پاکت پستی clasp کمتر پیدا شده و معمولا به صورت سفارشی چاپ و عرضه می‌شوند.  


پاکت پستی مستطیلی


این پاکت‌ها که به شکل مستطیل هستند در ابعاد متفاوتی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از آن‌ها برای ارسال هر چیز مستطیل شکلی استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن‌ها توجه داشته باشید این است که حجم مدارک ارسالی متناسب با حجم پاکت باشد تا در طول مسیر انتقال به پاکت و محتویات آن آسیبی وارد نشود.

محبوب‌ترین سایز پاکت پستی مستطیلی A4 است که اندازه آن برابر 23 در 33 سانتی متر است. این موضوع باعث می‌شود که برگه‌های A4 به راحتی و بدون تا شدن در داخل آن قرار بگیرند. اما بسته به کاربرد می‌توان هر اندازه دیگری از آن‌ها را نیز پیدا کرد.
 

قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی
پاکت پستی برای ارسال پول


از آنجایی که پول یک کاغذ ارزشمند بوده و دارای اندازه‌های مشخصی است، نمی‌توان آن را با هر پاکتی ارسال کرد. به همین دلیل سایز پاکت پستی پول دقیقا برای همین کار طراحی شده و بسیار متفاوت است. این پاکت‌ها اگرچه به نام پاکت پستی پول شناخته می‌شوند اما برای ارسال اسناد فوق محرمانه نیز کاربرد دارند. استانداردهای جهانی برای سایز پاکت پستی پول با استفاده از اندازه‌های سری C استفاده می‌شود. مقدار اندازه‌های این سری در جدول زیر آمده است.
 
قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی 
توجه کنید که بر اساس اندازه هر پاکت شما می‌تواند آن‌ها را با اندازه‌هایی که می‌شناسید معادل سازی کنید. به عنوان مثال پاکت پستی C4 هم اندازه یک کاغد a4 بوده و برای قرار دادن یا ارسال کاغذها و مدارکی در این ابعاد استفاده می‌شود.


پاکت پستی انتها باز


این پاکت‌ها می‌توانند در شکل‌های مختلف مربعی یا مستطیلی تولید شده و به بازار عرضه شوند. اندازه آن‌ها نسبت به پاکت‌های معمولی کمی بزرگ‌تر است و مهم‌ترین مشخصه آن‌ها لبه دار بودن است. به این معنی که این پاکت‌ها دارای لبه‌ای کوچک هستند که هنگام بسته شدن روی بخش باز پاکت تا می‌شود. سایز پاکت پستی انتها باز در حالت معمولی 12 در 9 سانتیمتر است. چرا که این پاکت‌ها که به پاکت‌های کاتالوگ نیز مشهورند معمولا برای ارسال کاتالوگ‌ها یا بروشورهای تبلیغاتی یا کارت پستال‌های بلند و باریک استفاده می‌شوند.


پاکت پستی اداری


این پاکت‌ها که در دسته پاکت پستی سفارشی قرار می‌گیرند، دارای کاربرد گسترده‌ای در اداره‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی هستند. در این پاکت‌ها سایز پاکت پستی مهم‌ترین ویژگی است و به همین دلیل معمولا آن‌ها را بر اساس اندازه تقسیم بندی می‌کنند.


انواع پاکت‌ فانتزی و تزئینی


پاکت‌های فانتزی و تزئینی شامل انواع پاکت پول، پاکت هدیه، پاکت دسته‌دار و پاکت سکه هستند که در ساخت آن‌ها می‌توان از مواد اولیه متفاوت و طرح‌های خلاقانه استفاده شود. اگر بخواهیم این پاکت‌های تزئینی را ازنظر ویژگی‌های ظاهری به دودسته کلی تقسیم کنیم، دو نوع پاکت پول و پاکت دسته‌دار را شامل می‌شوند. هر یک از انواع دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که تأثیر مستقیم بر کاربرد آن‌ها دارد. این ویژگی‌ها در زیر آورده شده‌اند:
 
 
قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی

·         پاکت دسته‌ دار

ممکن است پاکت‌های دسته‌دار را از دست فروشنده‌ای که از وی خرید کرده‌اید نیز دریافت کرده باشید و پاکت دسته‌دار تزئینی نیز چنین ساختاری دارد. این پاکت به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که هدیه یا وسیله را درون آن قرار داده و به‌راحتی حمل کنید. می‌توانید انواع پاکت‌های دستی را با جنس‌های مختلف کاهی، مقوایی یا حتی پارچه‌ای پیدا کنید. این گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تر به شما اجازه می‌دهند پاکت کادو را نیز با تم هدیه خود هماهنگ کنید. بسته به جنس پاکت، وزن آن نیز متفاوت خواهد بود.

برخلاف انواع پارچه‌ای که با قرار دادن وسیله در آن‌ها تغییر فرم می‌دهند، انواع مقوایی معمولاً ساختار خشکی دارند و فرم آن‌ها به‌صورت خالی یا پر، ثابت حفظ می‌شود. به‌این‌ترتیب، مهم نیست هدیه‌ای که در  پاکت قرار داده‌اید پارچه یا یک جعبه باشد، هیچ‌چیز تا لحظه خارج کردن کادو از پاکت مشخص نمی‌شود.

این پاکت‌ها معمولاً دارای طرح‌های چاپ‌شده متنوعی هستند و ممکن است ساختار بیرونی آن‌ها براق، مات، اکلریک یا ترکیبی از آن‌ها باشد. بسته به‌اندازه هدیه خود می‌توانید پاک دسته‌دار را در سایزهای مختلف تهیه کنید. انواع پارچه‌ای نیز زیبایی خاصی دارند و حتی ممکن است گلدوزی و طرح‌ها چاپی در تزئین آن‌ها استفاده‌شده باشد.
 
قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی
 

 همه چیز درباره پاکت نامه

پاکت نامه‌ (Envelope) یکی از ابزارهای بسته‌بندی است که بیش از 4000 سال قدمت دارد. پاکت نامه برای جابه‌جایی نامه‌های مختلف و موارد مشابه آن استفاده می‌شود. برخی از افراد برای سالم ماندن مدارک خود و برخی دیگر نیز به نشانه احترام به طرف مقابل از آن استفاده می‌کنند. درواقع، پاکت نامه به مدرک شما رسمیت بخشیده و مانع از آسیب‌دیدگی و مخدوش شدن آن می‌شود.

بنابراین استفاده از پاکت  ، یکی از آداب معاشرت اداری است و به نوعی احترام به همکاران و ارباب رجوع محسوب می‌شود. جنس پاکت نامه نیز از کاغذ است و میزان ضخامت آن هم به مدل پاکت نامه بستگی دارد. پاکتچی، ضخامت پاکت نامه محرمانه را به منظور افزایش کیفیت آن در سطح استانداردی قرار داده است. به‌این‌ترتیب، این پاکت نامه ضخامت بالایی دارد به صورتی که پاره کردن آن کار مشکلی است.

قیمت چاپ پاکت در تولیدی پاکت چی
 

پاکت سفید محرمانه چیست؟

پاکت سفید محرمانه پاکتی است که از ۳ لایه تشکیل شده و یکی از محکم‌ترین پاکت‌های پستی در جهان است. رنگ جداره بیرونی این پاکت، سفید رنگ بوده و جداره داخلی آن نیز مشکی رنگ است. از این پاکت به‌منظور حمل اسناد محرمانه و موارد این‌چنینی استفاده می‌کنند به همین خاطر جداره داخلی آن را با رنگ مشکی پوشش می‌دهند تا اطلاعات برگه‌های داخل آن مشخص نباشد.

بنابراین جزئیات مدارک قرار داده شده در داخل پاکت مخفی می‌ماند تا زمانی‌که پاکت باز شود. همچنین این نوع پاکت پستی در برابر نور، آب و پارگی نیز مقاومت خوبی داشته و سطح کیفی آن بالا است. این پاکت که مخصوص نگهداری یا ارسال مدارک محرمانه تولید شده است در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار گرفته و درصد رضایت از آن بالا است.
 
 
کاربردهای پاکت سفید محرمانه

در این قسمت، به کاربردهای متفاوت پاکت سفید محرمانه می‌پردازیم. از کاربردهای متفاوت پاکت سفید محرمانه می‌توان به انتقال اسناد رسمی و اداری، مدارک مختلف همچون کاتالوگ، بروشور، چک و ... اشاره کرد. درواقع، این پاکت یکی از موارد پراستفاده در ادارات است که از آن جهت نگهداری یا جابه‌جایی مدارک و اسناد استفاده می‌کنند.

ضمن اینکه، اگر قصد ارسال مرسوله یا یک سفارش اینترنتی را دارید این پاکت مناسب نیست و بایستی از مدل‌های دیگر پاکت‌های پستی استفاده کنید. بنابراین با استفاده از پاکت سفید محرمانه می‌توان امنیت مدارک خود را افزایش داد و مانع از آلودگی یا تخریب آن‌ها شد.
 

https://www.activeidea.net
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها