سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

نگرانی دامغانی‌ها در حوزه درمان رفع می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مشکلات درمانی دامغان رصد و نگرانی‌های آن‌ها رفع می‌شود، گفت: کنترل بیماری در حال انجام است.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۷۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، کامران قدس در جلسه کمیته واکسیناسیون کرونا ذیل ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه پنج‌شنبه در شهرستان دامغان حضور یافته و با ارزیابی و تحلیل نگرانی‌های موجود را برطرف خواهیم ساخت، ابراز داشت: مأموریت ذاتی دانشگاه و منشور ستاد ملی و استانی و دانشگاهی مدیریت مقابله با کرونا بر اساس اطلاعات و داده‌های کمیته علمی تعیین می‌شود.

 وی بابیان اینکه وظیفه ما نه حفظ بیماری، بلکه حفظ جان مردم است، افزود: اگر شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت اما منجر به درمان شد، نباید نگران باشیم پاندمی طبیعی است و رخ خواهد داد، اما زمانی باید نگران بود که تعداد فوتی‌ها افزایش یابد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه وظیفه وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کنترل بیماری که تاکنون انجام‌شده است، ابراز داشت: در خصوص واکسیناسیون نیز اقدامات خوبی در استان سمنان صورت گرفت که شایان تقدیر است.

 قدس بابیان اینکه بحث واکسیناسیون به‌خوبی در استان و کشور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: درگیر کردن تمامی کمیته‌ها و اعضای ستاد برای پوشش حداکثری واکسن کرونا در روستاها امری ارزشمند است و نشان از این دارد که در مسیر درستی قرار داریم.

 وی بابیان اینکه اقدامات لازم توسط مسئولان امر اعم از ستاد استانی و دانشگاه‌های علوم به‌خوبی در حال انجام است، افزود: علیرغم همه این تفاسیر می‌طلبد تا جامعه نیز همچنان نسبت به بیماری حساس باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها