با توجه به در پیش بودن بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف تولید محتوا رسانه ای در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مسابقه "کتاب، رسانه ی ماندگار" را در میان نشریات مکتوب و پایگاه های خبری محلی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۴۴۸
به گزارش جام جم انلاین لرستان: بخش های این مسابقه عبارتند از: تولید محتوا در قالب یادداشت ، تولید محتوا در قالب عکس و تولید محتوا در قالب کاریکاتور
 
شرایط:
– آثار تولیدی می بایست در گستره زمانی ۲۴ آبان ماه تا یکم آذر ماه ۱۴۰۰ ( همزمان با هفته کتاب ) در یکی از نشریات محلی یا پایگاه های خبری استان منتشر شده باشد.
 
– آثاری که با محوریت شعار بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران « جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم » تولید شوند در اولویت داوری قرار خواهد داشت.
 
– کاریکاتور های به چاپ رسیده در نشریات باید در یکی از دو صفحه ابتدایی یا پایانی نشریه به صورت رنگی به چاپ برسد.
( آثار ارسالی این بخش در قالب یک نمایشگاه مجازی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد.)
 
– دو نسخه از نشریات حاوی مطلب تولیدی باید تا پایان وقت اداری سه شنبه دوم آذر ماه به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس، به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شود.
 
– پایگاه های خبری می بایست لینک مطلب تولیدی خود را در قالب پیام کوتاه به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس، تا پایان وقت اداری سه شنبه دوم آذر ماه به سرشماره ۱۰۰۰۳۰۶۶۱ ( اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ) پیامک نمایند.
 
– به اثر برگزیده در هر بخش مبلغ ۵ میلیون ریال
( ۵۰۰ هزار تومان ) جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها