معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود مقطعی مرغ گرم در استان به علت کاهش جوجه ریزی اتفاق افتاده است و به زودی برطرف می شود.
معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود مقطعی مرغ گرم در استان به علت کاهش جوجه ریزی اتفاق افتاده است و به زودی برطرف می شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۸۱۲
به گزارش جام جم آنلاین خرسان رضوی ،شرفی افزود: طبق اعلام جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار استان به زودی وضعیت به حالت مطلوب برمی گردد و کمبود مقطعی مرغ گرم به علت کاهش جوجه ریزی اتفاق افتاده است و به زودی برطرف می شود.وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم کمبود مرغ گرم را در بازار برطرف کنیم قیمت ها کاهش می یابد و رئیس جهاد کشاورزی استان قول داده است به محض جوجه ریزی در حجم ۶۰۰ تن این قیمت ها کاهش می یابد.
معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: البته باید به این نکته اشاره کرد که وضعیت خراسان رضوی از دیگر استان های کشور از نظر قیمتی به دلیل این که قطب تولید هستیم بهتر است.
اشرفی افزود: در زمینه تامین مرغ منجمد هیچ مشکلی نداریم و استاندار خراسان رضوی برای تامین بازار مرغ منجمد مجوزهای لازم را صادر کرده است و به محض خالی شدن سردخانه ها از مرغ دوباره از تهران حجم مورد نیاز را تامین می کنیم.
علی غفوری مقدم معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز  گفت: در زمینه تولید، توزیع و قیمت گذاری مرغ گرم جهاد کشاورزی اقدامات لازم را انجام می دهد و در نهایت به تنظیم بازار استان گزارش می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها