سرپرست معاونت اجتماعی البرز گفت

هر روز یک قربانی، به بهای خشکاندن ریشه اعتیاد

سرپرست معاونت اجتماعی البرز گفت: تقریبا هر یک روز درمیان ۲ شهید در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۱۲
به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ رنجبرپور گفت: شعار امروز پلیس تلاش جهادی و ایثار و شهادت است، امروز حجم زیادی از مواد مخدر معدوم می‌شود هر یک روز درمیان ۲ شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر به ویژه در مرز‌ها تقدیم نظام می‌شود
سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز افزود: فردا آخرین روز از هفته نیروی انتظامی است در روز‌هایی که پشت سر گذاشتیم برنامه‌ها مازاد بر وظایف درنظرگرفته شده بود.
سرهنگ رنجبرپور گفت: پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار امسال نیروی انتظامی بود و بیشتر تلاش فرماندهی انتظامی این بود که هوشمندسازی نیروی انتظامی به اطلاع شهروندان برسد.
او با بیان این که تا کنون ۱۰۰مورد هوشمندهوشمندسازی در حوزه نیروی انتظامی داشتیم، افزود: تا چندی پیش برای ترخیص خودرو بیش از ۱۶۰۰نفر مراجعه کننده داشتیم بنابراین این مورد به پلیس‌های ۱۰+ واگذار و منجر به کاهش حجم مراجعات شد.
سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز گفت: افراد می‌توانند از طریق مراجعه به سایت پلیس من اقدام به ارزیابی گذرنامه و ترخیص خودروی خود کنند.
او افزود: ما منتظر ورود مواد مخدر به استان نمی‌مانیم بلکه خیلی از اوقات مبارزه با مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی سایر استان‌ها نیز طی عملیات‌های مشترک انجام می‌شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها