وزیر کشور گفت : یکی از وظایف و ماموریت‌های تعیین شده برای استانداران در سراسر کشور، ایجاد توازن در استانها است که این می تواند شرایط اجتماعی را در تمام کشور بهبود ببخشد.
کد خبر: ۱۳۴۰۱۸۷

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، احمد وحیدی صبح پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندارجدید یزد اظهارداشت : مسئولیت بزرگی بر دوش  استاندار قرار گرفته  واین مسئولیت بسیار بزرگ است و وظایف بسیار گسترده ای بر دوس استاندار جدید استان است .

وی افزود : وظایف استانداران در ۴۰ بند مشخص شده و به آنها ابلاغ می شود و انتظار داریم این ماموریت‌ها با جدیت و پیگیری مجدانه دنبال شود و یکی از اصلی‌ترین وظایف مشخص شده برای استانداران تلاش برای تحکیم فرهنگ اسلامی، دینی و ایرانی است و باید از ظرفیت استانها در این زمینه استفاده شود.

وحیدی تصریح کرد: در دولت انقلابی کار نشد ندارد و استانداران نباید هیچ کاری را نشدنی بدانند و شرایط مناسب زیستی باید در سراسر کشور ایجاد شود و استانداران باید در این زمینه از برنامه های مدون بهره بگیرند.

وزیر کشوربا بیان اینکه استانداران تمام تلاش خود را برای ایجاد توازن در استانها به کار گیرندگفت: ایجاد توازن درمناطق و استانها یکی از مسائلی است که می تواند شرایط اجتماعی را در تمام کشور بهبود ببخشد

وی افزود: دولت در تلاش است طرح توسعه ای را با همکاری سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور و استانداران تهیه کند و اجرای آن را در دستور کار قرار دهد و استانداران موظفند تمام امکانات استان خود را برای خدمت به مردم بسیج کنند و در این راستا یکپارچه سازی خدمات در دستگاه‌های دولتی ضروری است.

وزیر کشور خاطر نشان ساخت : استانداران باید با حمایت از جوانان بستر لازم برای توسعه همه جانبه استان را ایجاد کنند.

 در پایان این مراسم از تلاشهای محمدعلی طالبی تقدیرو مهران فاطمی به عنوان استاندار جدید یزد معرفی شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها