معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق؛

چرا قبض برق این دوره برخی مشترکین برق بیشتر شد؟

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ افزایش قیمت جدیدی در قبوض برق نداشته ایم، دلیل افزایش بهای برق برخی مشترکان در دوره اخیر را استفاده زیاد از وسایل سرمایشی دانست که باعث شده برخی مشترکین مشمول افزایش قیمت پلکانی شوند.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ تیمور اکبری درباره افزایش برق بهای برخی از مشترکین در دوره اخیر، اظهار کرد: دلیل این امر افزایش قیمت برق نیست و از ابتدای امسال هیچ افزایشی در قیمت برق نداشته ایم.

وی افزود: آنچه باعث شده هزینه برق برخی مشترکان در دوره اخیر افزایش یابد استفاده از وسایل سرمایشی در فصل تابستان خصوصا کولر گازی بوده که به شدت پر مصرف است.

به گفته معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، این افزایش مصرف باعث شده هزینه برق مصرفی این مشترکین مشمول افزایش قیمت پلکانی شود و تعرفه قبوض آنها بالا برود.

اکبری خاطرنشان کرد: هرچقدر میزان مصرف افزایش پیدا کند و از محدوده مدیریت مصرف خارج شود، تعرفه قبوض نیز پلکانی بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه تعرفه مشترکینی که میزان مصرف آنها از ۶۰۰ کیلووات ساعت بالاتر برود ۱۶ درصد بیشتر از سایر مشترکین است، عنوان کرد: بالاترین تعرفه برای مشترکین که مصرف بسیار زیادی دارند ۸۲۰.۳ ریال برای هر کیلو وات ساعت محاسبه می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تاکید کرد: این در حالیست که تعرفه برق برای مشترکین مناطق معمولی با کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری با کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد، رایگان خواهد بود.

اکبری در ادامه توضیحی هم درباره شیوه پرداخت اقساطی قبوض برق داشت و افزود: این شیوه پرداخت صرفا برای افرادی است که توان پرداخت قبوض را ندارند و از تمکن مالی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت اقساطی در چارچوب قانون نیامده و تنها مجوزی از مدیرعامل برای کمک به برخی از مشترکین اخذ شده، گفت: این روند هم برای کمک به مشترکین و هم برای کمک به وصول مطالبات شرکت توزیع برق است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اضافه کرد: پرداخت اقساطی صرفا در قالب دو تا سه قسط خواهد بود.

اکبری از مشترکین خواست الگوی مصرف را رعایت کنند تا با قبوض با مبالغ بالا مواجه نشوند و یادآور شد: درخواست دیگر ما این است که حتما نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کنند، زیرا از طریق همین مبالغ خدمات زیرساختی، اصلاح شبکه، پرداخت مطالبات پیمانکاران و… انجام می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها