جاده ارتباطی شبوه به حضرموت قطع شد

تشدید دامنه درگیری مزدوران اماراتی - سعودی در یمن

منابع امنیتی در جزیره سقطری افشا کردند مزدوران اماراتی با همکاری صهیونیست‌ها جنایتی وحشتناک را علیه اهالی یمنی این جزیره رقم می‌زنند.
کد خبر: ۱۳۳۹۴۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، منابع امنیتی و آگاه در جزیره «سقطری» که در ساحل شرقی یمن قرار دارد ولی در حال حاضر امارات آن را اشغال کرده است اعلام کرد جنایتی وحشتناک در این جزیره درحال رخ دادن است که زندگی مردم آن را تهدید کرده و کسانی را که در خانه‌های خود مانده‌اند را مجبور به فرار می‌کند.

این منابع فاش کردند بخش نظامی «الشامل» که یکی از بزرگترین بازداشتگاه‌های وابسته به مزدوران امارات است امروز به زور به زندانیان یمنی واکسن کرونایی را زدند که ساخت رژیم صهیونیستی است.

این منبع اعلام کرد «عارف عبدالله» که از مزدوران اماراتی است بدون رضایت زندانیان این واکسن‌ های مشکوک را به آن‌ها تزریق کرد.

منابع یمنی اعلام کردند اوایل هفته گذشته محموله‌ای واکسن به این جزیره آورده شد که رژیم صهیونیستی آن را ارسال کرده بود.

پیش از این هم منابع رسمی و آگاه اعلام کرده بودند امارات زندان‌ های مخفی را در مناطق تحت اشغال خود در یمن ایجاد کرده است و به محض اعلام مخالفت از هر یکی از ساکنان آن به بی‌عدالتی و هرج و مرج ایجاد شده آنان را دستگیر کرده و به بدترین شکل مجازات و شکنجه می‌کند.

سازمان‌های مردمی هم فاش کردند امارات به بهانه‌های مختلف کودکان یمنی، سوری و لیبیایی را ربوده و اعضای بدن آن‌ها را قاچاق می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها