کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز

شناسایی و انهدام باند سارقان منزل در کرج و فردیس

با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز، اعضای باند ۷ نفره سرقت منزل که اقدام به ۳۵ فقره سرقت در سطح شهرستان‌های کرج و فردیس کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۴۵
شناسایی و انهدام باند سارقان منزل در کرج و فردیسبه گزارش جام جم آنلاین البرز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان‌های کرج و فردیس ، شناسایی سارقان در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ نادر بیگی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان در گروه‌های ۳ و ۴ نفره ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی و سپس در نیمه‌های شب اقدام به سرقت لوازم با ارزش آن‌ها با شیوه بالکن روی می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی-اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته این باند سرقت شدند.

او افزود: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه نامبردگان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری ۶ سارق و یک مالخر اموال مسروقه شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به کشف چندین دستگاه صوتی تصویری سرقتی از مخفیگاه سارقان گفت: سارقان پس از دستگیری ابتدا ممکن انجام هر گونه سرقت بودند، اما پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار زبان به اعتراف گشوده و بسیار و ۳۵ فقره سرقت منزل در شهرستان‌های کرج و فردیس اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که یکی دیگر از مالخر اموال مسروقه در استان غربی کشور شناسایی شده افزود : اقدامات لازم برای دستگیری نامبرده از سوی پلیس آگاهی استان مورد نظر صورت گرفته است.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که ۴ دستگاه خودرو گران قیمت سارقان نیز با دستور مقام قضایی توقیف شد گفت: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند حرفه‌ای به سرقت رفته را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها