مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۱۲۴ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال مشمول طرح تزریق واکسن کرونا هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۱۲۴ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال مشمول طرح تزریق واکسن کرونا هستند.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۱۰

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ ناصری از آمادگی آموزش و پرورش استان برای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان علیه ویروس کرونا خبر داد و افزود: آغاز سال تحصیلی جدید از روز سوم مهرماه براساس شیوه‌نامه‌های اعلام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

وی بیان کرد: از روز سوم مهرماه، آموزش در مدارس روستایی و عشایری استان اردبیل که نزدیک به ۱۰۰ درصد آن‌ها کمتر از ۱۵ دانش آموز در هر کلاس دارند، به شکل حضوری شروع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در برخی کلاس مدارس روستایی و عشایری استان اردبیل نیز که جمعیتی بیشتر از ۱۵ نفر دارند، آموزش به صورت حضوری، ولی براساس گروه‌بندی دانش‌آموزان از روز سوم مهرماه آغاز می‌شود.

ناصری گفت: در هزار و ۳۰۰ مدرسه روستایی استان نیز که جمعیت دانش آموزی کمتر از ۵۰ نفر در قالب ۲ تا پنج کلاس دارند، آموزش به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

وی همچنین گفت: مدارس شهری استان اردبیل نیز در دو گروه بالاتر و پایین‌تر از ۳۰۰ دانش آموز دسته‌بندی شده‌اند که آغاز تحصیل حضوری در مدارس بالای ۳۰۰ دانش‌آموز از نیمه دوم آبان ماه خواهد بود.

ناصری همچنین افزود: در مدارس زیر ۳۰۰ نفر دانش‌آموز استان اردبیل نیز به صورت حضوری، ولی با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی و با گروه‌بندی دانش‌آموزان و به شکل ترکیبی از حضوری و غیرحضوری خواهد بود به طوری که هر کلاس در زمان تشکیل کلاس حضوری، کمتر از ۱۵ دانش‌آموز خواهد داشت.

وی با اشاره به فراهم شدن شرایط تحصیل در استان اردبیل برای اجرای طرح غیرحضوری دانش‌آموزان اظهار کرد: در این زمینه شبکه شاد به عنوان بستر مجازی در نظر گرفته شده و تحصیل و تدریس همچون سال گذشته با همکاری والدین ادامه خواهد یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها