نگاهی به کارنامه بازیگری ویشکا آسایش که هم در نقش‌های جدی توانایی دارد و هم در نقش‌های کمدی

ساحره سینما

فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» وارد مرحله پیش تولید شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۴۹
به گزارش جام جم آنلاین، فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی از چندی پیش وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواسط مهر ماه مقابل دوربین خواهد رفت. تاکنون از میان بازیگران حضور محمدرضا فروتن و سمانه نصری در این پروژه قطعی شده است و اسامی سایر بازیگران نیز بزودی رسانه‌ای می‌شود. فروتن و نصری پیش از این در ساخته دیگر خداداد جلالی با عنوان «زنی با ارابه چوبی» ایفاگر دو نقش اصلی فیلم بودند. فیلمی که هنوز به نمایش عمومی درنیامده و در نوبت اکران قرار دارد.

خداداد جلالی درباره مضمون و حال و هوای داستان فیلم جدید خود گفت: «دختری با لباس ارغوانی» سومین فیلم از سه‌گانه‌ای سینمایی با مضمون عاشقانه است. «بچه‌ای با جوراب قرمز» و «زنی با ارابه چوبی» دو فیلم دیگر این عاشقانه به ترتیب روایتگر عشق فرزند به مادر و عشق یک زوج جوان بود و حالا در قسمت سوم فیلم تعریف دیگری از مفهوم عشق را روایت خواهیم کرد.

وی درباره خلاصه داستان فیلم جدید خود گفت: بخش عمده فیلم در یک اتوبوس در حال حرکت فیلمبرداری می‌شود. اتوبوسی که به سوی مقصدی نامعلوم در حال حرکت است و در بین راه مسافرانی را با خود همراه می‌کند. هر یک از مسافران در زمانی نامعلوم داستانی مشترک دارند و در حین سفر با روایتی مواجه می‌شویم که گویا برای تمام شخصیت‌ها آشناست... .

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارت هستند از؛ تهیه‌کننده: محمد نشاط، مدیر تولید: مجید منفرد، مدير پروژه: مهران قدكچيان، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: عباس رستگاری‌پور، طراح مويسقي متن: داريوش تقي‌پور، طراح حركات موزون: زهرا شعبان‌نژاد، امور مالي: حميدرضا نوري، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حسین پوراسماعیلی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جاودان زرین، دستیار دوم کارگردان: سمیه سنقری، دستیار برنامه‌ریز: یگانه منفرد، مدیر تدارکات: مهدی شاهمرادی، مجري طرح: موسسه هزاره هنر هفتم.

توضیح: تصویر دو بازیگر اصلی فیلم مربوط به پروژه «زنی با ارابه چوبی» است.
محمدرضا فروتن در «دختری با لباس ارغوانی» (+عکس)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها