کاظم حاجی محمدی رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج

نابسامانی در تولید و توزیع :یک روز مرغ ،یک روز تخم مرغ

فروشندگان مرغ و تخم مرغ این روزها حال و روز خوشی ندارند.
کد خبر: ۱۳۳۸۵۲۱
نابسامانی در تولید و توزیع :یک روز مرغ  ،یک روز تخم مرغبه گزارش جام جم آنلاین البرز، کاظم حاجی محمدی رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج گفت: عمده ترین مشکل واحدهای صنفی فروش مرغ و تخم مرغ و ماهی، عدم صدور فاکتور توسط تولیدکنندگان وعاملان فروش است که منجر به جریمه و ضرر واحدهای صنفی می شود.
حاجی محمدی با اشاره به اینکه طبق قانون واحدهای صنفی برای فروش محصولات خود «مرغ، تخم مرغ و ماهی»، ۱۰ درصد سود روی قیمت خرید کشیده و به مشتری عرضه می کنند گفت: تولیدکنندگان وعاملان پخش، فاکتور رسمی و معتبر صادر نمی کنند و این باعث سردرگمی فروشندگان و ضررمردم است.
وی افزود: زمانی که واحدهای نظارتی برای بازرسی مراجعه می کنند واحدهای صنفی را برای نداشتن فاکتور و مدرک معتبر جریمه می کنند.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی کرج با بیان اینکه تولید مرغ و تخم مرغ به عهده جهاد کشاورزی و توزیع آن با وزارت صمت است گفت:متاسفانه در حال حاضر مرغ و تخم مرغ تحت نظارت دولت  بجز میادین میوه و تربار به اصناف تحویل نمیشود و اکثر کاسبان از دلالها این اقلام را می خرند و به صورت عرفی قیمت گذاری و به  فروش می رسانند.
حاجی محمدی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در روزهای اخیر کمی کاهش یافته تصریح کرد: وضعیت قیمت مرغ و تخم مرغ مناسب نیست و همین امر موجب نارضایتی مردم و کاهش خرید اقشار آسیب پذیر شده است.
وی افزود: وقتی قیمت نامناسب است به تبع توان خرید مردم  پائین می آید و کاسبان هم از وضع موجود متضرر می شوند.
وی از وزارتخانه های چهاد کشاورزی و صمت خواست در ساماندهی تولید ،توزیع،و تعیین قیمت مرغ و تخم مرغ تعجیل کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها