رییس اتحادیه مصالح فروشان شهرستان بجنورد از کاهش قیمت کالاهای سیمان سیاه، سیمان سفید و بتن آماده در بازار مرکز خراسان شمالی خبر داد.
رییس اتحادیه مصالح فروشان شهرستان بجنورد از کاهش قیمت کالاهای سیمان سیاه، سیمان سفید و بتن آماده در بازار مرکز خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۷۰۵۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛ رییس اتحادیه مصالح فروشان شهرستان بجنورد در ارتباط با کاهش قیمت کالاهای نامبرده بیان کرد: به مرور زمان با عرضه هر چه بیشتر این کالا در بورس همچنین سیاست هایی که در استان برای جلوگیری از خروج خارج از شبکه این کالا گرفته شد، قیمت این کالا به مرور در استان روند نزولی به خود گرفت.

کمالی عنوان کرد: قیمت سیمان سیاه در هر پاکت 50 کیلویی که به 54 هزار و 800 تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر در بازار بجنورد در تیپ 1 به پاکتی 35 هزار و 500 تومان و در تیپ 2 به پاکتی 32 هزار تومان رسیده است.

وی گفت: قیمت هر پاکت 50 کیلویی سیمان سفید در بازار بجنورد نیز به 100 تا 110 هزار تومان کاهش یافت.

کمالی افزود: قیمت هر متر مکعب بتن آماده در بازار به 700 هزار تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه مصالح فروشان شهرستان بجنورد تصریح کرد: در حال حاضر حضور دلالان در بازار سیمان کمرنگ شده و معامله اصلی میان فروشنده و متقاضی واقعی در جریان است به گونه ای که عرضه سیمان سیاه در بازار بجنورد به مرحله دپو در انبار رسیده است و در هفته جاری نیز برای سیمان سفید رقم می خورد.

کمالی در خاتمه اذعان کرد: التهاب قیمت ها در بازار سیمان و بتن مرکز خراسان شمالی در حال فروکش کردن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها