معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

توقیف دو خودرو در طرح برخورد با تخلفات سرعت و لایی کشی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: با توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در پایتخت، جمع توقیفی‌های موتورسیکلت سنگین به عدد ۳٦ دستگاه رسید.
کد خبر: ۱۳۳۶۷۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، دو دستگاه موتورسیکلت سنگین توسط سرکلانتر پلیس بزرگراه متوقف و توقیف شدند.

وی گفت: در ساعت ۱۴:۴۵ ظهر امروز، در محدوده مدرس محدوده پارک وی مشاهده شد که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی هوندا در حال تردد است که متوقف و توقیف شد.

سرهنگ‌ همه خانی افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سنگین کاوازاکی ۱۱۰۰ سی سی نیز در محور چمران توسط عوامل منطقه ۲۳ توقیف شد.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت های سنگین در سطح این محدوده و احتمال بروز حادثه برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود، با هماهنگی های به عمل آمده با تیم‌های مستقر در طرح مهار، این موتورسیکلت های سنگین در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بنا بر اجرای قانون این موتورسیکلت های سنگین به پارکینگ منتقل شدند تا جمع موتورسیکلت‌ های توقیفی به عدد ۳۶ دستگاه در سال جاری برسد.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: پلیس راهور بار‌ها اعلام کرده است به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند، طبق قانون برخورد کرده و این گونه موتورسیکلت‌ها اعمال قانون و به پارکینگ منتقل شوند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند و امنیت تردد شهروندان را مختل می‌کنند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها