معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت خبر داد

توقیف ۳۱ دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون مجوز در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب خبر داد

توقیف ۲ موتورسیکلت سنگین در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: دو دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه چمران در دور گرد نمایشگاه با تلاش عوامل منطقه ۲۳ توقیف و روانه پارکینگ شدند.
کد خبر: ۱۳۳۵۵۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، صبح امروز در محدوده بزرگراه چمران به غرب دورگرد نمایشگاه مشاهده شد که دو دستگاه موتورسیکلت سنگین کاوازوکی ۱۰۰۰ سی سی و هوندا ۱۳۰۰ سی سی در حال تردد هستند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های مستقر منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ، موفق شدند این دو موتورسیکلت سنگین را در طرح مهار متوقف کنند.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت های سنگین در سطح این محدوده و احتمال بروز حادثه برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های مستقر در طرح مهار، هر دو موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بنا بر اجرای قانون، این موتورسیکلت‌ های سنگین به پارکینگ منتقل شدند تا جمع موتورسیکلت‌ های توقیفی به عدد ۳۴ دستگاه در سال جاری برسد.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: پلیس راهور بار‌ها اعلام کرده است به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند، طبق قانون برخورد کرده و این گونه موتورسیکلت‌ ها را اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می کند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند و امنیت تردد شهروندان را مختل می‌کنند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها