۱۱ تن از اعضای ‌شرکت ‌دستگیر شدند‌

انهدام یک شرکت هرمی در بندر انزلی

انهدام شبکه هرمی در کرج

اعضای یک باند ۹ نفره هرمی در محله حیدرآباد کرج دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۳۲۸۰۰

به گزارش خبرنگار گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبني بر فعالیت تعدادي از اعضاي شرکت هرمي در محل های مختلف شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد متهم و سرشبکه اصلی این باند کلاهبرداری با اجاره کوتاه مدت آپارتمان در مناطق مختلف شهر کرج به همراه 8 نفر از دوستانش اقدام به شناسایی و جذب مالباختگان که اغلب از افراد نا آگاه بودند با بهانه استخدام در ادارات دولتی و .. می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه اعضای این باند آغاز و پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت مخغیگاه متهمان در منطقه حیدرآباد کرج شناسایی و هر 9 متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.


وی با بیان اینکه در بازرسي از منزل متهمان مقداري جزوات آموزشي مربوط به شرکت هاي هرمي کشف شد. افزود: در تحقيقات انجام گرفته از متهمان آنها به فعاليت و عضويت در شرکت هرمي QNET اعتراف و مشخص شد هرکدام مبلغ حدود 850 ميليون ريال در شرکت هرمي سرمايه گذاري کرده و در حال حاضر در حال عضوگیری برای این شرکت کلاهبرداری بودند.

نادربیگی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم گفت: ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته از سوی این باند 8 میلیارد ریال برآورد می شود.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: پس از تکميل تحقيقات پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها