یزد - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه یزد در احاطه موج پنجم کرونا قراردارد گفت : هم اکنون بستری های مشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان به 887 نفر رسیده است .
کد خبر: ۱۳۳۰۸۴۵

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، ابراهیم سلمانی درگفتگو با خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی دراستان اظهارداشت: هم اکنون بستری های مشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان هم اکنون به 877 نفر رسیده که از این تعداد 147 نفردربخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی افزود: با توجه به آمار بستری ها، همچنان روند افزایشی را تجربه می کنیم  و شهرستان ها ی استان به دلیل بی توجهی به رعایت شیوه نامه ها ی بهداشتی ، در وضعیت قرمزکرونایی بسر می برند. 

سلمانی تصریح کرد: استان در احاطه موج پنجم کرونا قراردارد  ودر شبانه روز گذشته 209 بیمار مشکوک به کووید ۱۹دربیمارستان های استان پذیرش شده اند  .

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : هم استان های عزیز رعایت شیوه نامه ها را جدی بگیرند و از حضور درمکان های عمومی و دورهمی ها خانواد گی به شدت بپرهیزند ومهمترین راه قطع زنجیره انتقال کرونا ماندن در خانه است از همشهریان  می خواهیم هشدارها را جدی بگیرند و  احوالپرسی های خانوادگی را تلفنی انجام دهند و تا حد امکان و برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها