مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۳۵۰ طرح اشتغال زا برای مددجویان استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۳۲۹۷۰۱
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  جلال شیخ پور افزود: اساس فعالیت این نهاد بر توانمندسازی مددجویان بوده که با پرداخت تسهیلات، ارائه امکانات و سایر خدمات محقق شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین پنج هزار و ۵۰۰ طرح آموزشی برای ارتقای مهارت های حرفه آموزی مددجویان کمیته امداد لرستان اجرای خواهد شد.
 
شیخ پور تصریح کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ شغل با استفاده از ۳۰۰ میلیارد تومان منابع اعتباری امسال برای مددجویان این نهاد ایجاد می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: ماموریت نهاد کمیته امداد از بخش حمایتی صرف گذشته است و امروزه توقف در کمیته امداد به واسطه منابع و امکاناتی که در اختیار مددجویان تحت حمایت‌ گذاشته می شود خیلی کوتاه شده و توانمندسازی سرعت گرفته است.
 
وی بیان کرد: در بخش آموزش خدمات مختلفی ارائه می شود ، بعد از تحصیل و در صورت تمایل افراد، تسهیلاتی در زمینه توسعه تخصص رشته تحصیلی به آنها داده می شود.
 
شیخ پور گفت: خط سیر اشتغال در کمیته امداد اثرگذار و منحصر بفرد است‌؛ هیچ‌دستگاهی مانند کمیته امداد در کشور نیست که پس از استعدادسنجی برحسب علاقه فرد، مهارتها را آموزش و برای ایجاد زمینه اشتغال، تسهیلات ارائه دهد.
 
وی افزود: بسیاری نخبگان که امروز پشتوانه فکری، امدادی، اداری و اجتماعی کمیته امداد هستند از مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده اند و اکنون مایه افتخار هستند.
 
فاطمه حافظی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها