رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در البرز

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تزریق واکسن از روزی ۲ هزار دز به ۲۰ هزار دز افزایش یافته است و تاکنون بیش از ۳۷۵ هزار واکسن کرونا در استان البرز تزریق شده است.
کد خبر: ۱۳۲۸۳۴۴
تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز، دکتر محمد  فتحی رییس دانشگاه در حاشیه بازدید از مرکز تجمعی واکسیناسیون گفت: با تلاش تیم‌های بهداشتی خوشبختانه مراحل تزریق واکسیناسیون بسیار خوب و دقیق در استان  در حال انجام است.

وی افزود:مراجعین در بدو ورود با دقت تب سنجی می‌شوند سپس در صندلی‌هایی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار داده شده دقایقی را در انتظار می‌مانند سپس مشخصات آنان در سامانه ثبت می‌شود و سپس تزریق واکسن صورت می‌گیرد وبعد  از ۲۰ دقیقه  در محل زیر نظر پزشک می‌مانند و سپس محل را ترک می‌کنند.   

دکتر فتحی ادامه داد: با همت و تلاش معاونت بهداشتی ظرفیت تزریق واکسن از روزی دو هزار دز به بیست هزار دز افزایش یافته است  و  تاکنون بیش از سیصد و هفتاد و پنج هزار واکسن در نوبت اول و دوم در استان البرز تزریق شده است.  

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون نیاز به تعداد مراکز بیشتری داریم و از سایر دستگاه‌های اجرائی استان می‌خواهیم که در این امر با دانشگاه همیاری داشته و  مراکز خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز بگذارند تا بتوانیم ظرفیت واکسیناسیون را افزایش داد.  

وی تاکید کرد:  تزریق واکسیناسیون بر اساس دستوراعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و هم اکنون افراد بالای ۶۰ سال و افراد مبتلا به بیماری‌های خاص واکسینه می‌شوند.  

دکتر فتحی در آخر عنوان کرد از گروه هدف بالای ۶۰ سال در استان تقاضا داریم  از طریق سامانه salamat.gov ثبت نام نمایند  و بر اساس پیامک دریافتی طبق زمان مشخص شده به مراکز مراجعه کنند تا تجمع ایجاد نشود. تیم‌های واکسیناسیون همه روزه از ۸ صبح تا ۸ شب در مراکز حضور دارند.  
وی در پایان از معاونت بهداشتی و همه عزیزان فعال در بخش بهداشت و واکسیناسیون در استان قدردانی کرد.  
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها