اولین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر با حضور مستقیم ۷۰ ناشر برتر کشور و نزدیک به۲۰هزار عنوان کتاب جدید و پرفروش، توسط شرکت گل‌گهر به زودی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۲۸۲۰۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، برای برگزاری این نمایشگاه بزرگ با ناشران برگزیده هماهنگی لازم به عمل آمده و قرار است پس از تغییر وضعیت پرخطر بیماری کرونا،با هماهنگی ستاد مبارزه باکرونا وبا رعایت تدابیر و دستورالعمل‌های بهداشتی درسیرجان و باتخفیفات مناسب برای عموم مردم برگزار شود.

اولین دوره نمایشگاه کتاب گل‌گهر که به همت شرکت معدنی ‌صنعتی گل گهر ‌در راستای مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی این شرکت در دو بخش ناشران عمومی و تخصصی و ناشران کودک و نوجوان می باشد، زمینه‌های ادبیات، هنر، فلسفه، ورزش، تاریخ، روانشناسی، جامعه‌شناسی، کودک و نوجوان و... را با جدیدترین و پرفروش ترین کتاب‌ها پوشش می‌دهد.
 
انتشارات چشمه، امیرکبیر، نی، مرکز، رشد، نگاه، سخن، علم، علمی، پیام عدالت، هرمس، نیلوفر، خانه هنرمندان ایران، قدیانی، هوپا، پرتقال،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،چیستا، جنگل، اسراء، معارف، ققنوس، ثالث، جیحون و... از جمله ۷۰ انتشارات شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها